به گزارش پارس به نقل از مهر و به نقل از هالیوود ریپورتر، گای پیرس و رابرت پتینسون در فیلم" ولگرد" به کارگردانی دیوید میچود در کنار هم در برابر دوربین قرار گرفته اند.

در این فیلم که نگاهی آینده نگرانه به بروز مشکلات اقتصادی در استرالیا دارد، گای پیرس در نقش اصلی فیلم و ایفاکننده شخصیتی است که با پتینسون همدست می شود تا یک گروه تبهکارانه راه بیندازند.

میچود کارگردان فیلم که نویسنده و کارگردان فیلم" پادشاهی حیوانات" در سال ۲۰۱۰ بود، نویسنده فیلمنامه این فیلم هم هست و آن را بر مبنای داستانی از جوئل ادگرتون نوشته است.

در این فیلم اسکات مک نیری، دیود فیلد، آنتونی هیسی، گیلیان جونز و سوزان پریور نقش های مکمل را ایفا کرده اند.

اکنون کمپانی" ای۲۴" با خرید امتیاز پخش این فیلم در آمریکا، اعلام کرد آن را در این کشور به نمایش درمی آورد. این کمپانی پخش کننده فیلم" حلقه بلینگ" سوفیا کاپولا هم هست.

" ولگرد" با بودجه ۱۲ میلیون دلاری ساخته شده و اکنون در مرحله پس از تولید است و هنوز درباره زمان اکران آن سخنی مطرح نشده است.

گای پیرس به تازگی در" مرد آهنی ۳" بازی کرده و رابرت پتینسون ۲۷ ساله هم که با بازی در" گرگ و میش" به شهرت رسید، چهار فیلم در مرحله پیش تولید دارد که" ملکه صحرا" به کارگردانی ورنر هرتسوگ در کنار جیمز فرانکو از جمله آنهاست.