به گزارش پارس ، عباس جدیدی در گفت وگو با فارس، با اشاره به تشکیل کارگروه ورزشی و کمیسیون ویژه ورزش در چهارمین دوره شورای اسلامی شهر تهران اظهار داشت: این کمیسیون با حضور چهار چهره ورزشی (علیرضا دبیر، هادی ساعی، حسین رضازاده و بنده) تشکیل خواهد شد.

وی تصریح کرد: یکی از مهمهترین اهداف کمیسیون ورزشی تحقق شعار سلامت در شهر است که در این زمینه برنامه های خوبی تدوین شده است.

جدیدی بیان داشت: یکی از مهمترین وظایف اعضاء شورای شهر انتخاب شهردار تهران است که در این راستا در چند ماه گذشته رایزنی هایی با کاندیداهای مختلف انجام شده است که در نهایت هفته آینده شهردار تهران تعیین خواهد شد.

عضو شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: شهردار تهران براساس شاخص های تعیین شده از سوی شورا انتخاب خواهد شد که امیدواریم هر فردی بتواند رأی اکثریت اعضاء را کسب کند، بتواند شرایط خوبی را برای زندگی شهروندان تهرانی فراهم آورد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا در جلسه دیروز شما به کدام گزینه برای ریاست شورا رأی داده اید گفت: رأی هر فرد یک موضوع شخصی است و بنا نیست رسانه ای شود.

جدیدی تأکید کرد: بنده یک سرباز ولایت هستم و به هیچ گروه و جناحی وابسته نیستم و تلاش می کنم در شورا برای شهروندان خدمت کنم.