به گزارش پارس نیوز، 

10 اشتباه مردان که موجب ناراحتی زنان می شود

با گذشت مدتی از زندگی مشترک تغییراتی در رفتار و گفتار برخی از آقایان ایجاد می گردد که این رفتارها موجب رنجش خاطر همسر و سردی روابط عاطفی زن و شوهر می شود. در این بخش به بیان اشتباهات مردان که موجب رنجش زنان از مردان می شود ، می پردازیم.اشتباهات مردان

 

نکات مهم که آقایان به آن دقت نمی کنند ولی برای زنان اهمیت دارد

 

بیشتر به خودشان توجه می کنند تا همسرشان

 

یکی از رایج ترین اشتباهات مردان هنگام ارتباط با همسر این است که به نیازهای عاطفی متفاوت همسرشان توجه نمی کنند و بیشتر توجه آنها به احساسات خودشان است. اگر خودتان فکر می کنید همسر خوبی هستید اما هنوز احساسات همسرتان را نمی شناسید و برایتان مهم نیست ، سخت در اشتباهید چون این بی توجهی شما حرص همسرتان را در خواهد آورد بنابراین اگر می خواهید همسرتان را تحت تاثیر قرار دهید، سعی کنید احساساتش را بیشتر بشناسید از او درباره احساساتش بپرسید تا راه های خوشحال کردنش را پیدا کنید.

 

بی اهمیت بودن نسبت به  نیازهای عاطفی زنان

اشتباهات مردان در رابطه با زنان

به وضعیت ظاهری خود نمی رسند

 

برخی از مردان بعد از گذشت مدتی از زندگی مشترک ، به خودشان نمی رسند و در رعایت بهداشت سهل انگاری می کنند . این مردان می پندارند با رعایت نکردن نظافت شخصی به کسی آسیب نمی رسانند اما باید بدانند این کار به رابطه بین شما و همسرتان آسیب وارد می کند چرا که خانم احساس می کند برای همسرش مهم نیست و به او اهمیت نمی دهد. بنابراین توصیه ما به مردان این است که هر روز به حمام بروند و بدن و صورت خود را اصلاح نمایند ، مسواک بزنند و نظافت دهان و دندان را رعایت کنند .

دیگر تحسینش نمی کنند

 

زن ها نیاز دارند که از جانب مردانشان مورد تمجید و تحسین قرار گیرند و دیده شوند اما برخی از مردان تغییراتی که همسرشان در خانه و ظاهر خود ایجاد می کنند ، را متوجه نمی شوند. بنابراین بهتر است اگر متوجه تغییری در خانه و ظاهر همسرتان شدید ، به او بگویید تا او تصور نکند فراموشش کرده اید و برایتان ارزشی ندارد.

 

حرص خوردن زنان با اشتباهات مردان

اشتباهات مردان که زنان را آزار می دهد

پوشیدن هر روز یک دست لباس مشابه

 

مردها برخلاف زنها از خرید کردن بیزارند و تمایلی به تغییر لباس های کمد خود ندارند زیرا معتقدند که یک جفت کفش، دو جفت شلوار و چند عدد تیشرت برای این که زیبا به نظر برسند، کافی است. اگر همسرتان همیشه یک دست لباس می پوشد و شما از این کار او حرص می خورید تنها راه این است که شما خود برای خرید لباس همسرتان اقدام کنید. تنها در این صورت او از پوشیدن یک دست لباس مشابه دست بر می دارد.

به کسی یا چیزی بیش از او اهمیت می دهید

 

زنان طاقت تعریف و تمجید شما نسبت به دیگران را ندارند و سریعا به این کار شما واکنش نشان می دهند ، اگر می خواهید همسرتان را به اوج عصبانیت برسانید از غذا ، زیبایی و خانه داری زن دیگری در مقابل او تعریف کنید اما باید عواقب این کار را به جان بخرید . برای داشتن یک زندگی آرام به همسرتان توجه کنید زیرا او به توجه شما نیاز دارد و در واقع این توجه و تعریف شما می تواند روحیه و انرژی او را از درون زیاد کند و شما می توانید در پرتو انرژی زنانه ی او٬ به او توجه کنید.

 

تعریف از دیگران در مقابل همسر

اشتباهات مردان که باعث سردی روابط عاطفی می شود

مردها پیشنهاد کمک نمی دهند

 

برخی از مردان با اینکه می دانند همسرشان به کمک نیاز دارد دست به هیچ کاری در خانه نمی زنند و بدین طریق همسرشان را عصبانی می سازند. درست است زنان به طور مستقیم از همسرشان کمک نمی خواهند اما اگر بدون گفتن زن همسرش به او کمک کند آن وقت است که زن جایگاه ویژه ای در قلب زن پیدا می کند.

بنابراین مردها باید بدانند که انجام امور خانه در روحیه همسرشان به شدت تاثیر می گذارد. برای بیشتر زن ها، کارهای خانه و تمیز بودن آن نقش مهمی در احساس شان نسبت به زندگی دارد و اینکه همسرشان در این امر به آنها کمک کند می تواند به زندگی امیدوارشان کند.

مقایسه کردن همسر با مادر و عشق گذشته

 

زنان شاید خود گاهی مواقع همسرشان را با مرد دیگری مقایسه کنند اما از مقایسه شدن به شدت متنفرند زیرا مقایسه کردن، احساس حقارت به زن می دهد و فکر می کند مهمترین زن در زندگی همسرش نیست. مردی که همسر خود را با مادرش یا با عشق گذشته اش مقایسه می کند باعث می شود همسرش احساس بی ارزش بودن بکند حتی اگراین مقایسه کاملا بی منظور باشد و فقط در حد مقایسه دست پخت باشد .

 

مقایسه کردن همسر با دیگران از اشتباهات مردان

اشتباهات مردان که زنان را حرص می دهد

شلختگی و بهم ریختن خانه

 

شلختگی مرد در خانه ، توهین مستقیم به زن است زیرا تلاش های او در حفظ تمیزی و نظم خانه نادیده گرفته می شود. پس اگر می خواهید همسرتان را عصبی نکنید نظافت را رعایت کنید و وسایلتان را خود از روی زمین بردارید.

تاریخ های مهمی مثل روز تولد و سالگرد ها را فراموش می کنند

 

بسیاری از مردان همیشه تاریخ های مهم زندگی خود را فراموش می کنند و بدین طریق حرص زنان را در می آورند هیچ گاه در زندگی حتی سالهای پیری تاریخ های خاص زندگی مشترکتان را فراموش نکنیدچرا که با فراموش کردن این تاریخ ها ،همسرتان احساس می کند به او اهمیت نمی دهید واو در زندگی شما نقش یک خادم را دارد که باید صبح تا شب کار کند و هیچ وقت از او تقدیر نشود.

به یادتان باشد همیشه ، مناسبت های خاص را به همسرتان تبریک بگویید و با خرید یک هدیه کوچک و یا یک شاخه گل از اینکه سالها در غم و شادی در کنار شما بوده تشکر کنید ، باور کنید یک هدیه کوچک نیز کافیست زیرا بعد مالی هدیه زیاد مهم نیست ، این کار موجب پایداری محبت و صمیمیت می گردد.

 

اشتباه مردان در فراموش کردن تاریخ های مهم زندگی

درنظر نگرفتن شرایط و احساسات زن در روابط جنسی

 

برخی از مردان به تنش هایی که روزانه به زنان وارد می شود، بی توجهند و از زنان توقع برقرار کردن رابطه ی جنسی دارند یا انتظار دارند با وجود بگومگوهای مکرر و فرسوده کننده ای که با هم دارند، زن به رابطه ی جنسی تمایل نشان بدهد، فکر و وجود او را پُر از نفرت و بیزاری خواهد کرد. زنها، زندگی جنسی شان را با زندگی روزمره ی خود ارتباط می دهند و از این رفتار همسرشان و درک نکردن وضعیت آنان بیزارند.

قفل دل همسرتان با این کلیدها باز می شود!

 

اگر می خواهید همیشه شریک زندگی تان را شاد و خوشحال نگه دارید در حضور دیگران از توانایی های او تعریف و تمجید کنید وبه او احترام بگذارید و، از او قدر دانی کنید و به حرف های او گوش کنید ، آنوقت است که خواهید دید همسرتان عاشق شما خواهد شد و یک زندگی بدون تنش خواهید داشت.