به گزارش پارس نیوز، سلمان خدادادی در مراسم تودیع و معارفه رئیس سازمان بهزیستی کشور که با حضور برخی از مسئولان کشوری، نمایندگان مجلس و روسای سازمان های تحت پوشش وزارت رفاه برگزار شد، افزود: در قانون برنامه ششم توسعه از ۱۲۸ ماده، ۳۱ ماده مربوط به آسیب های اجتماعی است که این موضوع نشان دهنده تلاش نمایندگان مجلس و همچنین بهزیستی است.

وی گفت: دکتر بندپی در زمان ریاست همکاری خوبی با مجلس داشت و در جهت تصویب قوانین حمایتی  تلاش می کرد.

سلمان خدادادی از اعلام آمادگی مجلس در راستای حمایت قانونی از جامعه معلولان خبر داد و گفت:  از همه سازمانهایی که در جهت حمایت از اقشار نیازمند قدم بر می دارند حمایت می کنیم.

همچنین در این مراسم حبیب الله مسعودی فرید معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی نیز گفت: تولید سلامت اجتماعی، توسعه اورژانس اجتماعی، تصویب قانون حمایت از حقوق معلولان، اجباری کردن مشاوره ژنتیک و افزایش مستمری مددجویان از اقدامات موثری بودند که در دوران ریاست محسنی بندپی انجام شده است.

وی افزود: در حال حاضر اورژانس اجتماعی در ۳۵۰ شهر ایجاد شده است.

همچنین پهبد پورشبانان جانشین رئیس سازمان بهزیستی نیز گفت: مهمترین اقدامی که انجام شده است افزایش مستمری و همچنین تحت پوشش قرار گرفتن پشت نوبتی ها بوده به طوری که در حال حاضر یک میلیون و ۳۰ هزار نفر تحت پوشش قرار گرفته اند که در سال ۹۷ تعداد تحت پوشش های ما نسبت به گذشته ۲ برابر شده است.