به گزارش پارس نیوز، 

محمدعلی کوزه‌گر  اظهار کرد: سازمان بهزیستی امسال نیز همچون سالهای گذشته تسهیلاتی را فراهم کرده که هموطنان بتوانند نذر و قربانی خود را به نیازمندترین افراد یعنی مددجویان سازمان بهزیستی اهدا کنند.

وی تصریح کرد: بر همین اساس شهروندان و خیرین می‌توانند دام خود را برای قربانی به مراکز سازمان بهزیستی اعم از مراکز نگهداری سالمندان، کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست و معلولان ببرند و این شرایط هم‌اینک فراهم شده است.

معاون مشارکت‌های مردمی و توانمندسازی سازمان بهزیستی کشور تصریح کرد: با توجه به اینکه مراکز کوچک‌تر و محروم نیاز به حمایت بیشتری دارند از شهروندان درخواست می‌شود که چنانچه نذر و قربانی دارند، نذر خود را در این مراکز انجام دهند.

وی افزود: طبق هماهنگی‌های پیش‌بینی شده با مراکز سازمان بهزیستی کشور این مراکز موظف به پذیرش دام و قربانی شهروندان هستند ضمن اینکه خیرین و نیکوکاران می‌توانند به میزان نذر و قربانی خود مبلغی را به حساب 90190 حساب متمرکز سازمان بهزیستی واریز کنند.

کوزه‌گر گفت: همچنین برنامه‌ریزی شده در صورتی که خیرین و شهروندان با مراکز بهزیستی تماس بگیرند، افرادی برای بردن دام از مقابل منازل هموطنان اقدام کنند.

معاون مشارکت‌های مردمی و توانمندسازی سازمان بهزیستی کشور همچنین از برقراری تماس به شماره #300*733* برای جمع‌آوری کمک‌های خیرین همزمان با عید قربان خبر داد و گفت: سال گذشته در بخش نقد و غیرنقد حدود 17 میلیارد تومان در عید قربان جمع‌آوری شد که پیش‌بینی می‌شود این رقم افزایش یابد.