به گزارش پارس نیوز، 

سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی گفت: آذربایجان غربی یکی از استان‌های حساس و مرزی ماست که با حضور مردم غیور استان و رزمندگان سلحشور با شجاعت مقاومت بی نظیری در برابر گروه‌های ضد انقلاب انجام داد و تلاش دشمن برای ناکارآمد جلوه دادن نظام را بی اثر کرد.

وی ادامه داد:امروز اگر ضد انقلاب بخواهد در مرز‌ها تحرکاتی داشته باشد با ضربات محکمی مواجه خواهد شد و نیروی انتظامی با اقتدار و توانمندی نیرو‌های مجرب و تجهیزات روز حافظ مرز‌های کشور است.

سردار اشتری افزود: امسال بر خلاف تمام هجمه‌ها و تحریم‌ها، چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن خواهیم گرفت و به جهانیان ثابت خواهیم کرد که روی پای خود ایستاده ایم و خواهیم ایستاد.

فرمانده نیروی انتظامی تصریح کرد:نیروی انتظامی به مقوله آموزش توجه جدی دارد و معتقدیم هر مامور باید در هر موقعیت و ماموریت خود به کار خود مشرف باشد و برای تحقق این امر از هیچ تلاشی دریغ نمی کنیم.

وی با اشاره به دستورالعمل ابلاغی دولت برای تشدید برخورد با قاچاقچیان و محتکران گفت: برخورد با قاچاق بر‌اساس مصوبات قانونی و در راستای حمایت از تولید داخل در دستور کار همیشگی نیروی انتظامی است و به‌همین خاطر کشفیات نیروی انتظامی در حوزه قاچاق افزایش یافته است.

سردار اشتری افزود: برخورد با محتکران کالا‌های مورد نیاز مردم نیز با قدرت از سوی نیروی انتظامی ادامه می‌یابد و در این میان کسانی که به هر دلیلی می‌بایست کالا‌هایی را انبار کنند باید پیش از آن با ثبت تعداد و نوع کالا‌ها در سامانه اعلام شده از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت اقدامات قانونی معمول را انجام دهند تا انبار‌های آن‌ها مشمول برخورد پلیس در مبارزه با احتکار نباشد.