به گزارش پارس نیوز، سرهنگ علی نعمتی رئیس کلانتری 190 وحیدیه در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: فردی با مراجعه به کلانتری 190 وحیدیه از شریک خود به جرم خیانت در امانت شکایت کرد. این فرد مدعی شد که زنی که شریک وی است با گرفتن 4 فقره چک چند روزی است که ناپدید شده و در دسترس نیست.

وی افزود: با اعلام مشخصات و شماره پلاک خودرو توسط فرد شاکی، ماموران کلانتری 190 وحیدیه در گشت زنی های شبانه خود موفق به شناسایی خودرو مورد نظر شدند، اما زن متهم و راننده وی در هنگام مواجهه ماموران اقدام به فرار کردند.

سرهنگ نعمتی ادامه داد: در تعقیب و گریز متهمان، ماموران اقدام به شلیک تیر هوایی کردند و پس از شلیک تیر هوایی دوم، خودرو مورد نظر پس از عبور از چراغ قرمز با یک دستگاه خودرو سواری 405 تصادف کرده و رننده در محل سانحه بازداشت شد، اما زن متهمه بلافاصله از موقعیت به وجود آمده استفاده کرده و از محل متواری شد. ماموران در بازرسی از خودرو متهمان موفق به کشف مقداری مواد مخدر هروئین و شیشه شدند.

اختلاف در حساب مالی، باعث دستگیری زن حامل مواد مخدر/ 4 فقره چک دلیل افشا شدن جرم حاملان مواد مخدر

رئیس کلانتری 190 وحیدیه در ادامه افزود: مشخصات متهمه به تمامی کلانتری های همجوار کلانتری 190 وحیدیه ارسال شد و پس از گذشت یک ساعت از تصادف، این زن در محله سید خندان توسط ماموران کلانتری 120 سید خندان شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ نعمتی گفت: فرد شاکی پس از حضور در کلانتری و تحویل برگه های چک خود که در داشبورد خودروی زن متهمه پیدا شده بود، از شکایتش منصرف شد و اعلام کرده که دلیل شکایت وی از شریکش فقط به خاطر خیانت در امانت بوده است.

رئیس کلانتری 190 وحیدیه اظهار داشت: راننده خودروی 405 خسارت دیده در تصادف با متهمان، با اعلام شکایت خود مبنی بر اینکه خودرویش توسط متهم آسیب دیده است، شاکی جدید این پرونده شد. ضمن اینکه پرونده زن متهمه و راننده اش به جرم حمل مواد مخدر نیز تحویل پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

رئیس کلانتری 190 وحیدیه در پایان گفت: پیش از این دستور توقیف خودرو متهمان به جرم سرقت به عنف توسط دادیار شعبه یکم کرج نیز صادر شده بود و این خودرو تحت تعقیب پلیس بوده است. پرونده این دو متهم پس از بازجویی ها و تحقیقات تکمیلی  به مقامات قضایی تحویل داده خواهد شد.