به گزارش پارس نیوز، 

سرهنگ منصور حشمتیان رئیس کلانتری ۱۴۴ جوادیه تهران پارس با اشاره به اینکه عوامل گشت کلانتری در حین گشت زنی در خیابان روشن غربی به یک دستگاه موتورسیکلت هوندا با دو نفر سرنشین مشکوک و در یک فرصت مناسب موتورسیکلت را متوقف و راکب و سرنشین آن را دستگیر کردند، اظهار کرد: از دست سرنشین موتور سیکلت حدود 51 گرم مواد مخدر از نوع هروئین با لفافه کشف کردند.

سرهنگ حشمتیان با اشاره به اینکه متهمان در بازجویی‌های اولیه بیان داشتند در ازای دریافت مبلغ 100 هزار تومان کار جابجایی مواد را انجام می‌دهیم، افزود: با همکاری متهمان دستگیر شده، متهم اصلی شناسایی و در یک عملیات غافگیرانه دستگیر شد. متهم در حین دستگیری قصد معدوم کردن مواد مخدر همراه خود را داشت که با تلاش‌های صورت گرفته حدود 25 گرم مواد مشکوک به هروئین کشف شد.

رئیس کلانتری 144 جوادیه تهران پارس درباره موارد مطروحه از سوی متهم، ادامه داد: متهم در بازجویی صورت گرفته بیان داشت که تمامی مواد مخدر مکشوفه از وی متعلق به شخصی به هویت د-ک بوده و حتی حدود 7 کیلو موادمخدر وی در منزل من است که برای نگهداری مواد فوق مبلغ ۳۰۰ هزار تومان دریافت کردم.

وی تصریح کرد: با شگرد‌های فنی متهم در یک قرار صوری، با شخصی بنام جمشید قرار گذاشته شد و در هنگام تحویل مواد در یک عملیات ضربتی متهم اصلی دستگیر و از وی مقدار 6 کیلو و 730 گرم مواد مخدر هروئین کشف شد. با دستگیری متهم سوم، تلاش جهت دستگیری سرکرده باند به نام دانیال انجام و متهم در یک معامله دستگیر شد.

به گفته رئیس کلانتری جوادیه تهرانپارس متهمان و مواد مکشوفه جهت تحقیقات تکمیلی تحویل پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب شد.