به گزارش پارس نیوز، 

سردار کامرانی صالح  با تأکید بر اینکه بیشترین موضوعات مجرمانه در حوزه فضای مجازی جرایم حوزه مالی، کلاهبرداری‌های اینترنتی و مزاحمت‌های اینترنتی بوده است یادآور شد : بیش از ۸۵ درصد پرونده‌ها در حوزه فضای مجازی کشف و ضبط شده است.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه جرایم خشن در استان همدان ۲۱ درصد کاهش داشته اما در سرقت‌های خرد شاهد افزایش بودیم  گفت : در حوزه مبارزه با کالای قاچاق در استان نیز ۹۸۹ میلیارد ریال ارزش ریالی کشفیات کالای قاچاق در این بازه زمانی بوده است.

سردار کامرانی صالح با بیان اینکه ۹۲ باند قاچاق کالا از ابتدای سال جاری تاکنون در استان متلاشی شده است، تصریح کرد: این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۵ درصد افزایش  داشته است.

او با بیان اینکه در حوزه پلیس راه و راهور با وجود افزایش ترددها در محورهای مواصلاتی استان، کاهش تصادفات فوتی درون شهری و برون شهری را شاهد هستیم، گفت: کاهش ۱۰ درصدی این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته گزارش شده است.

فرمانده انتظامی استان کشفیات مواد مخدر را نیز دو و نیم تن اعلام کرد.

کامرانی صالح با تأکید بر اینکه مطالبات مردم در حوزه اقتصادی به حق است، ادامه داد: بخشی از مشکلات اقتصادی حاصل تحریم‌ها، فشار و عملیات روانی دشمن برای جدا کردن مردم از انقلاب و نظام است که مردم در این خصوص هوشیار هستند و البته بخشی نیز سوء مدیریت‌هاست که قابل بخشش نیست.

او به نقش رسانه‌ها در خنثی کردن توطئه‌های دشمنان اشاره کرد و یادآور شد : باید آگاه‌سازی و اطلاع‌رسانی در جامعه صورت گیرد تا بتوانیم موقعیت‌ها و مطالبات را تشخیص دهیم.