به گزارش پارس نیوز، 

سرهنگ فرهاد حیدری در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی شکایت ساکنان و کسبه محدوده خیابان ظفر از فعالیت مجرمانه یک توزیع کننده مواد مخدر در این محدوده و به تبع آن حضور معتادان در محل تیمی، ماموران کلانتری ۱۰۳ گاندی رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی با اشاره به اثبات اظهارات شهروندان در تحقیقات ابتدایی مأموران افزود: در ادامه با تشکیل پرونده و تحقیقات انجام شده از سوی ماموران مشخص شد که یک توزیع کننده مواد مخدر با موتورسیکلت اقدام به پرسه در محدوده خیابان ظفر کرده و اقدام به فروش مخدر «گل» میان افراد کرده است.

حیدری با بیان اینکه نتیجه تحقیقات در اختیار مقام قضایی قرار گرفت که طی آن دستور بازداشت متهم صادر شد، گفت: مأموران در عملیاتی این فرد را دستگیر و به همراه موتورسیکلتش به کلانتری منتقل کردند.

رییس کلانتری ۱۰۳ گاندی با اشاره به بازجویی از متهم اظهارکرد: متهم در بازجویی‌های انجام شده به جرم خود مبنی بر توزیع مواد مخدر اعتراف کرد. همچنین در بازرسی از وسایل وی، ۱۶۰ گرم ماده مخدر «گل» که بسته بندی شده و آماده توزیع بود هم کشف و ضبط شد.

به گفته وی، متهم پس از تشکیل پرونده به همراه پرونده متشکله و موادمخدر مکشوفه به پایگاه سوم پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ منتقل شد.