به گزارش پارس نیوز، 

پسر نوجوان که دوستش را به خاطر متلک پرانی به خواهرش کشته بود در حالی در دادگاه کیفری محاکمه می شود که اولیای دم برای وی حکم قصاص خواسته اند .

اوایل پاییز سال ۹۵ پسر ۱۷ ساله ای به نام محسن در یکی از خیابان های شوش مورد حمله پسر نوجوانی را قرار گرفت و محسن که از ناحیه شکم زخمی شده بود و در دریای خون می غلتید به بیمارستان منتقل شد اما این نوجوان به خاطر شدت جراحت و خون ریزی روی تخت بیمارستان به کام مرگ فرو رفت.

 

بدین ترتیب تیمی از ماموران اداره 10 پلیس Police آگاهی تهران برای تحقیقات ویژه وارد عمل شدند و در گام نخست دریافت که محسن از سوی دوست ۱۷ ساله اش به نام آرین مورد حمله قرار گرفته است.

شواهد نشان می‌داد آرین پس از این جنایت Crime با موتور از محل گریخته است.

خواهر آرین که به شدت گریه می‌کرد به ماموران گفت: من از مدرسه به خانه برگشتم و در بین راه محسن که دوست برادرم بود به من متلک اندخت. من از این ماجرا ناراحت شده بودم ، به محض اینکه به خانه آمدم ماجرا را به برادرم گفتم .همان موقع آرین که عصبانی شده بود کارد آشپزخانه را به دست گرفت و از خانه بیرون رفت، من که وحشت کرده بودم او را دنبال کردم تا مانع او شوم ولی برادرم به محض خارج شدن از در خانه با محسن روبه‌رو شد و یک ضربه چاقو به شکم او زدم. برادرم سپس سوار موتور شد و فرار Escape کرد .

به دنبال اظهارات این دختر برادرش ساعتی بعد ردیابی و بازداشت شد.

آرین پس از دستگیری به قتل Murder اعتراف و براز پشیمانی کرد. قرار بود آرین دیروز در شعبه هفتم دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه شود اما این نشست به خاطر غیبت وکیل متهم به روزهای آینده موکول شد.

گفتنی است،اولیای دم برایپسرنوجوان حکم قصاص خواسته اند.