به گزارش پارس نیوز، 

شامگاه چهارم بهمن ماه سال ۹۴ به کلانتری ۱۳۱ شهرری خبر رسید درگیری خونین در خیابان دیلمان شمالی رخ داده است. مأموران به محل درگیری رفتند و در یافتند پسر ۲۲ ساله به نام حسین که از ناحیه گردن زخمی شده بود به بیمارستان هفتم تیر منتقل شده است .وی تحت درمان قرار گرفت اما ساعتی بعد به خاطر شدت خونریزی جان سپرد.

پلیس Police به تحقیق پرداخت و دریافت عامل جنایت Crime پسر ۳۲ ساله ای به نام محمود بوده است. تلاش برای ردیابی محمود آغاز شد اما وی به مکان نامعلومی گریخته بود.

در ادامه تحقیقات یکی از دوستان حسین در تشریح جزئیات ماجرا گفت: من و چند نفر از دوستانم در پارک بودیم و صحبت می کردیم. یکی از دوستانمان می خواست به خانه پدرزنش برود. به همین خاطر حسین گفت که او را با موتور به خانه پدرزنش می رساند. آنها با هم سوار موتور شدند و رفتند ولی هنوز زیاد از ما دور نشده بودند که متوجه درگیری آنها با چند پسر جوان شدیم. وقتی به محل درگیری رسیدیم دیدیم حسین از ناحیه گردن چاقو خورده است. شاهدان می گویند محمود با چاقو به وی حمله کرده است.

با تکمیل تحقیقات پلیس در کمین عامل جنایت نشست و چهار روز بعد وی را ردیابی و بازداشت شد .

محمود به درگیری خونین اعتراف کرد و در شعبه نهم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی Judge محمدی کشکولی و با حضور یک مستشار پای میز محاکمه ایستاد .در ابتدای این جلسه اولیای دم برای متهم حکم قصاص خواستند .

وقتی محمود در جایگاه ویژه ایستاد گفت: من و دوستانم در خیابان ایستاده بودیم. همان موقع حسین سوار بر موتور با سرعت زیاد از کنار ما عبور کرد. به خاطر سرعت بالا به او اعتراض کردیم و او رد شد.چند دقیقه بعد دوباره حسین در حالی که یکی از دوستانش ترک موتور او نشسته بود بار دیگر ازکنار ما با سرعت زیاد عبور کرد. وقتی این بار با او به او اعتراض کردیم از موتور پیاده شد .او با ما درگیر شد و به رویمان چاقوکشید. من از او خواستم آرام باشد ولی با سیلی به صورتم زد .او حتی یک ضربه هم با چاقو به سرم زد. من هم که کنترل اعصابم را از دست داده بودم چاقو را از دستش گرفتم . حسین پا به فرار Escape گذاشت و من در حال فرار یک ضربه به گردن او زدم. ولی واقعا قصد کشتن Killingاو را نداشتم .

سپس سه نفر از شرکت کنندگان در درگیری که همگی با وثیقه آزاد بودند به اتهام شرکت در نزاع دسته جمعی منجر به قتل Murder از خود دفاع کردند. آنها همگی گفتند در دعوا ضربه‌ای به قربانی نزده اند و فقط قصد میانجی‌گری داشته اند.

در پایان جلسه هیات قضایی وارد شور شد و محمود را به قصاص محکوم کرد. سه متهم دیگر نیز هر کدام به 3سال زندان Prison محکوم شدند.