به گزارش پارس نیوز، 

دایی دانیال 3 ساله که او را کشته است به دیوانه خانخ رفت.

فارغ‌التحصیل مامایی که برای انتقام از خواهرش، پسر سه ساله او را به قتل رسانده بود، برای درمان به مدت یک ماه به یکی از بیمارستان‌های روانی منتقل شد.به گزارش گروه جنایی رکنا، حال خوبی ندارد، آشفته است و با آن‌که سعی داشت جنایتی که ظهر 28 فروردین مرتکب شده بود را کتمان کند، اما دلایلی علیه او بود که ناچار لب به اعتراف گشود.

او پسر سه ساله خواهرش را به قتل Murder رسانده و پس از جنایت Crime به خانه رفته بود.

رسیدگی به این پرونده از ساعت سه بعد‌از‌ظهر و با تماس پدربزرگ دانیال به پلیس Police آغاز شد. مرد میانسال گفت: همراه دخترم میترا و نوه سه ساله‌ام به قطعه 220 بهشت زهرا که محل دفن همسرم است، رفتیم.

بعد از چند دقیقه نوه‌ام به همراه خاله‌اش به سرویس بهداشتی رفتند. چند دقیقه‌ای از رفتن آنها گذشته بود که دخترم سراغم آمد و گفت دانیال گمشده است. او اوضاع روحی خوبی نداشت و برای همین به محض این‌که این ماجرا را برای من تعریف کرد بهشت زهرا را ترک کرد و به خانه رفت.

موضوع را به دامادم خبر دادم و او خودش را به بهشت زهرا رساند، اما خبری از دانیال نبود.

جسدی در سرویس بهداشتی

با تماس مرد میانسال، بلافاصله تحقیقات برای یافتن پسر سه ساله آغاز شد. درحالی که ماموران در بهشت زهرا در جست‌و‌‌جوی پسرک بودند، ساعت 5 بعد از ظهر یکی از شهروندان داخل سرویس بهداشتی مردانه با جسد پسری مواجه شد.

از آنجا که مشخصات جسد کشف شده با مشخصات دانیال شباهت داشت، از پدربزرگ دانیال خواسته شد تا جسد را شناسایی کند.

این درحالی بود که پدر دانیال در تحقیقات گفت: داخل خانه بودم که موضوع گم شدن دانیال به ما اعلام شد. به همراه یکی از دوستانم به بهشت زهرا آمدیم.

دقایقی بعد خبر کشته شدن دانیال را به ما دادند. میترا با بچه ما مشکل داشت و هر وقت می‌خواستیم به خانه آنها برویم با آمدن دانیال مخالفت می‌کرد.

دانیال آخرین بار با خاله‌اش دیده شده بود و از سویی دختر 32 ساله با خانواده خواهرش مشکل داشت و همین مسائل باعث شد تا شک تیم تحقیق به خاله دانیال برود. به این ترتیب با هماهنگی‌های قضایی تیم تحقیق راهی خانه پدربزرگ دانیال شده و میترا بازداشت شد.

قتل به خاطر کینه قدیمی

میترا که لیسانس مامایی داشت برای تحقیقات به اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت منتقل شد. اما در تحقیقات اولیه منکر جنایت شد. تحقیقات از دختر جوان ادامه داشت تا این‌که سه روز پس از قتل دانیال او سکوتش را شکست و راز جنایتی را که مرتکب شده بود، برملا ساخت.

دختر جوان که از حادثه‌ای که برای پسر خواهرش رخ داده بود ناراحت بود، گفت: از زندگی خسته شده‌ام، رفتارهای دیگران را نمی‌توانم تحمل کنم و زندگی کردن برایم شکنجه‌آور و خسته‌کننده است. سختی‌های زندگی یک طرف و برخورد‌های بد خواهرم یک طرف دیگر. هر وقت او را می‌دیدم از من ایراد می‌گرفت و مرا شماتت می‌کرد. می‌گفت شلخته هستم و اتاقم را تمیز نمی‌کنم. او می‌گفت چرا بچه‌اش را کتک می‌زنم و رفتارهای مناسب ندارم.

او ادامه داد: رفتارها و کارهای خواهرم در دلم کینه به وجود آورده و به فکر انتقام از او افتادم. بهترین راه برای گرفتن انتقام از بین بردن دانیال بود. یک هفته قبل از جنایت نقشه قتل را کشیدم و منتظر فرصتی برای اجرایش بودم. ساعت 12 ظهر چهارشنبه پدرم به خانه خواهرم رفت و دانیال را با خودش به خانه ما آورد.

نقشه‌ای از پیش تعیین شده

میترا گفت: زمانی که فهمیدم دانیال با ما به بهشت زهرا می‌آید با خودم گفتم بهترین فرصت برای اجرای نقشه‌ام است. به‌همین دلیل چاقویی را داخل کاپشنم مخفی کردم. بعد از آن هم سه‌نفری به سر مزار مادرم رفتیم. حدود ساعت دو بعد‌از‌ظهر بود که به بهشت زهرا رسیدیم و بعد از چند دقیقه با دانیال به سمت سرویس بهداشتی رفتیم. برای این‌که کسی به من شک نکند، دانیال را به سرویس بهداشتی آقایان بردم و او را در آنجا به قتل رساندم. بعد از جنایت هم سراغ پدرم رفتم و به دروغ گفتم در راه سرویس بهداشتی دانیال از آمدن با من منصرف شد و به سمت مزار برگشت و دیگر از او خبری ندارم. خودم هم با تاکسی به خانه آمدم و منتظر ماندم ببینم چه اتفاقی می‌افتد.

با اعترافات زن جوان او برای بررسی صحت روانی به پزشکی قانونی منتقل شد. باتوجه به شرایط روحی دختر جوان با تشخیص متخصصان پزشکی قانونی و به دستور بازپرس پرونده میترا یک ماه در بیمارستان روانی بستری شد.