به گزارش پارس نیوز، 

متن حکم مسعود برومند خطاب به محمد جلالی به شرح ذیل است:

با عنایت به تجربه و تخصص جناب عالی به موجب این حکم از تاریخ ۳۱/‌۰۲/‌۱۳۹۷‬ به «دبیر کمیسیون انجمن‌های علمی ایران» منصوب می‌شوید.

با توجه به مأموریت مهم وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در حمایت و بهره گیری از ظرفیت‌های انجمن‌های علمی در نظام تصمیم سازی بخش‌های مختلف آموزش عالی کشور، از جناب عالی انتظار می‌رود تمام توان و تلاش خود و مجموعه انجمن‌های علمی کشور را به کار گیرید تا به فضل الهی، امور تسهیل و مأموریت‌های سازمانی با موفقیت اجرا شود.

بدین منظور، برنامه ریزی و نظارت، انسجام و نظم سازمانی و بازنگری شیوه نامه‌ها در جهت روان سازی نظام‌های اجرایی از اهمیت بالایی برخوردار است. در این راستا جناب عالی از اختیارات لازم برای تدوین شرح خدمات اجرایی و واگذاری فعالیت‌های تصدی گرایانه به انجمن ای علمی برخوردار می‌باشید.

امید است با لطف و عنایت پروردگار در انجام امور محوله پیروز باشید.

محمد جلالی متولد ۱۳۵۰ مشهد و فارغ التحصیل دوره دکتری تخصصی حقوق عمومی از دانشگاه پاریس ۱ فرانسه (سوربن) و در حال حاضر عضو هیأت علمی دانشکده حقوق دانشگاه شهید بهشتی ایران است.

تألیف مقالات متعدد علمی - پژوهشی در نشریات داخلی و خارجی و نیز مشارکت در چاپ کتاب‌هایی نظیر اندیشه‌های حقوق اداری و نیز پروژه جهانی تمرکز زدایی از جمله فعالیت‌های پژوهشی وی است.

وی همچنین دارای یک تالیف با موضوع «مسئله تمرکز زدایی در حقوق ایران» به زبان فرانسه و منتشر شده در پاریس است؛ و سال‌ها سابقه تدریس در حوزه‌های حقوق اداری، حقوق اساسی، حقوق کار و نیز آزادی‌های عمومی را برعهده دارد.

جلالی پیش از این معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشکده حقوق دانشگاه شهید بهشتی، مدیر گروه دموکراسی در کرسی و مرکز حقوق بشر، صلح و دموکراسی این دانشگاه و نیز دبیر کارگروه حقوق خانه اندیشمندان علوم انسانی بوده‌اند.

همچنین معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم در نامه جداگانه ای از خدمات دکتر غلامحسین لیاقت دبیر سایق کمیسیون انجمن‌های علمی در مدت تصدی این مسئولیت سپاس و قدردانی کرد.