به گزارش پارس نیوز، 

وزیر آموزش و پرورش در نامه‌ای از حضور خاطره انگیز، مؤثر، امیدبخش و راهگشای رهبر فرزانه انقلاب در دانشگاه فرهنگیان، تشکر و قدردانی کرد.

متن این نامه به شرح زیر است:

محضر مبارک رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی)، با سلام و تحیات فراوان

جامعه بزرگ آموزش و پرورش هفته معلم امسال را با خاطره‌ای به یاد ماندنی به پایان رساند؛ پایانی که البته سرآغاز نوسازی و رویشی جدید برای نظام تعلیم و تربیت کشورمان است.

نگاه بلند و امید بخش حضرتعالی به جایگاه بی بدیل آموزش و پرورش به عنوان رکن اصلی پیشرفت کشور که فرمودید: هزینه کردن برای آن در واقع سرمایه‌گذاری برای آینده کشور است و تاکید مستطاب عالی بر ضرورت اجرای جامع و کامل سند تحول بنیادین و لزوم حمایت همه جانبه دستگاه ها و نهاد های مختلف و مردم عزیز از آموزش و پرورش و اهتمام فزون تر به ارتقای کمی و کیفی دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی، یقینا امید و انگیزه تلاش صادقانه و خستگی ناپذیر را در فرهنگیان و به ویژه مسئولان این دستگاه عظیم تقویت نموده است.

به عنوان معلم و خادم خانواده بزرگ آموزش و پرورش، مراتب قدردانی و تشکر وافر خود را به نمایندگی از فرهنگیان شریف نسبت به حضور خاطره انگیز، مؤثر، امیدبخش و راهگشای رهبر فرزانه انقلاب در دانشگاه فرهنگیان تقدیم می‌دارم.

تأییدات و حمایت مجدانه حضرتعالی، وظیفه اینجانب را در تحقق سیاست‌ها و رهنمودهای معظم له سنگین تر از گذشته کرده است.

امیدواریم از دعای خیر و رهنمودهای دلسوزانه حضرتعالی در بالندگی نظام آموزشی کشور ‌و پرورش فرزندان ایران اسلامی بیش از پیش بهره‌مند باشیم.