دو خطی که پشت سر کریستیانو رونالدو قرار داده شده بود به چیزی اشاره می‌کرد؟ یک شبکه تلویزیونی در اسپانیا از راز مدل موی سر ستاره تیم ملی فوتبال پرتغال پرده برداشت.

کریستیانو رونالدو کاپیتان تیم ملی فوتبال پرتغال در رقابت‌های یورو 2016 است و پرتغالی‌ها امیدوار هستند که با درخشش این بازیکن نتایج درخشانی در این رقابت بزرگ به دست آورند.

رونالدو ثابت کرده است که با وجود آنکه مخالفان زیادی دارد اما در کارهای خیریه و انسان‌دوستانه فعالیت چشمگیری دارد. او در دیدار نخست تیم ملی فوتبال پرتغال برابر ایسلند که با تساوی یک بر یک به پایان رسید دو خط را روی سر خود حک کرده بود که برای بسیاری علامت سوال بود.

شبکه تلویزیونی تلسینکو اسپانیا از عمدی بودن حک کردن دو خط روی سر کریستیانو رونالدو خبر داد و اعلام کرد که این بازیکن پرتغالی به خاطر همدردی با یک کودک سرطانی که بعد از عمل جراحی دو خط روی سر او به وجود آمده بود دست به چنین اقدامی زده است و این نشان می‌دهد که ستاره رئال مادرید تا چه اندازه در کارهای انسان‌دوستانه فعالیت می‌کند.

رونالدو امسال فصل خوبی را با پیراهن رئال مادرید پشت سرگذاشت و موفق شد با پیراهن این تیم قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد و اگر بتواند در رقابت‌های یورو 2016 هم قهرمان شود، شانس نخست کسب توپ طلا خواهد بود.

-صفورا ترقی-