به گزارش پارس نیوز، 

شورای شهری‌ها تازه به حرف ما رسیده‌اند/ طرح ترافیک جدید فاقد ارزش کارشناسی است

عضو هیئت تطبیق فرمانداری تهران با تأکید بر اینکه طرح ترافیک فاقد ارزش کارشناسی است، گفت: شورای شهر تازه به حرف ما رسیده است.

 در پنجاه و هفتمین جلسه علنی شورای شهر تهران که دیروز(یکشنبه 2اردیبهشت ماه) برگزار شد به پیشنهاد افشین حبیب زاده یکی از اعضای کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر، شهرداری ملزم به ارائه گزارش گره‌های ترافیکی به شورای شهر و شورای ترافیک شد.

قبل از رأی گیری درباره این طرح محسن پورسیدآقایی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با این پیشنهاد مخالفت کرد و گفت: نیازی به ارائه گزارش گره‌های ترافیکی نیست.

محمد علیخانی رئیس کمیسیون حمل و نقل ترافیک شورای شهر تهران خطاب به پورسیدآقایی گفت: شما همواره با نظرات کارشناسی مخالفت می‌کنید، رویه‌ای را پیش گرفته‌اید که می‌توان اسم آن را مخالفت خوانی گذاشت.

وی افزود: پورسیدآقایی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران را به معاونت طرح ترافیک تبدیل کرده است.

علیخانی با اشاره به طرح ترافیک جدید گفت: در هنگام تصویب طرح ترافیک جدید نیز به نظرات کارشناسی دقت نکردید و این همه مشکل به بارآوردید.

اختلاف‌های موجود بین اعضای شورای شهر و شهرداری بر سر طرح ترافیک عاملی شد تا محمد قانبیلی عضو هیئت تطبیق فرمانداری در این خصوص اظهار نظر کند.

قانبیلی عضو هیئت تطبیق فرمانداری تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ضمن تأکید بر اینکه اعضای فرمانداری از همان ابتدا با طرح ترافیک جدید مخالف بودند، گفت: طرح ترافیک جدید فاقد ارزش کارشناسی است.

وی افزود: در آن هنگام هیچ کس نظرات ما را جدی نگرفت و اعضای شورای شهر اکنون به حرف ما رسیده‌اند.

قانبیلی در پایان گفت: با اجرای طرح ترافیک جدید مشکلاتی پیش می‌آید که مبین نبود کارشناسی در این طرح است.