حجت‌الاسلام احمد، مدیرکل فرهنگی، رسانه و فن‎آوری نوین سازمان تبلیغات اسلامی صحت‎قول اظهار کرد: طبق نظر جامعه‎‎شناسان اتفاقاتی نظیر تغییر، رفورم و انقلاب داریم، با تغییر فقط یک شخص عوض می‎شود، با رفروم یک حزب تغییر می‎کند و با انقلاب همه شاکله عوض می‎شود، در کشور ما انقلاب جنسیتی اتفاق افتاده است.

وی تصریح کرد: امروز غذاهای فست‎فودی برای بچه‎ای که در زمان بلوغ است، سهم مهلک محسوب می‎شود، میانگین قد خانم‎ها کم شده است چون بلوغ‎شان زودرس است، بلوغ که اتفاق بیفتد قد توقف پیدا می‎شود.

مدیرکل فرهنگی، رسانه و فن‎آوری نوین سازمان تبلیغات اسلامی افزود: اگر در این فضا می‎خواهیم موفق شویم باید بدانیم درد مردم چیست، باید حرف‎های مردم را بشنویم، باید فضای این ادبیات تغییر کند، برای گفتن خبر بد هیچ وقت دیر نیست مردم نمی‎ترسند و راه خودشان را می‎روند اگر نفهمیم دردشان چیست مجبور می‎شویم در آینده هزینه دهیم.

صحت‎قول با بیان اینکه جامعه به فضای مجازی اعتیاد پیدا کرده است، گفت: اگر کسی وارد این فضا شود به هیچ وجه آن را ترک نخواهد کرد، کسی که از فضای مجازی وارد شبکه‎های اجتماعی شود قطعا تغییر رفتار خواهد داد.

وی با تصریح اینکه فضای مجازی به شدت در حال تغییر و تحول است، ابراز کرد: اصلا فرصت اینکه بخواهیم در مقابل فضای مجازی ایستادگی کنیم را نداریم.

مدیرکل فرهنگی، رسانه و فن‎آوری نوین سازمان تبلیغات اسلامی گفت: فاصله ما با دنیا 17 روز است، ما در این مدت مرگ بر آمریکا می‎گوییم گوشی اپل در 17 روز تولید می‎شود و در کشور ما مورد استفاده قرار می‎گیرد، جریانی که در کشور اتفاق می‎افتد بی‎سابقه است.

صحت‎قول ابراز کرد: هرکسی در فضای مجازی است معتقد است قدرت مقابله هیچ کشوری را ندارد، اکنون ماهواره شخصی و فردی ساختند و با این ابزار به جنگ انقلاب اسلامی آمده‎اند، نظر رهبر معظم انقلاب هراس از فضا مجازی نیست بلکه ایشان معتقد هستند که باید از آن فضا استفاده درست کرد.

وی با بیان اینکه قدرت رویارویی با تکنولوژی مجازی را نداریم، گفت: ما قدرت کنترل داریم گرچه نمی‎توانیم با آن مقابله کنیم، اتفاقاتی که برای ما ایجاد می‎کنند این است که آنها توانسته‎اند فضا را مدیریت کنند اما نتوانستیم آن را مدیریت کنیم.

مدیرکل فرهنگی، رسانه و فن‎آوری نوین سازمان تبلیغات اسلامی افزود: در کل دنیا 27 هکر وجود دارد که هفت هکر ایرانی هستند، باید فضای مجازی را شناخت.

صحت‎قول با بیان اینکه فضای مجازی همه چیز را تحت تاثیر قرار داده است، گفت: ما باید بدانیم آینده انقلاب اسلامی، روحانیت، دین، کشور و ملیت ما تحت تسلط قدرت رسانه‎ای قرار گرفته داشت.