به گزارش پارس نیوز، پرویز سروری در گفتگو با خبرنگار پارس با بیان اینکه کار در شهرداری متفاوت با کار در بخش کوچکی از دولت است، گفت: دوستان باید بدانند شهرداری مسئول جان مردم است.

سروری با بیان اینکه شهرداری و تیم کنونی مدیریت شهری باید برای موفقیت و اقناع افکار عمومی مدیریت جهادی را در دستور کار قرار دهند، افزود: تیم مدیریت شهری ناچار است برای جلب نظر مردم و افکار عمومی خدمت رسانی به مراتب بهتری را به شهروندان ارائه کند، چرا که با وجود تیم مدیریت سابق و ارائه خدمات گسترده به شهروندان، کم کاری و مدیریت غیر چابک کاملا به چشم خواهد آمد و شهروندان به صورت محسوس خلاها را در زندگی شهری خود حس خواهند کرد.

این عضو سابق شورای شهر به زلزله 29 آذر تهران هم اشاره کرد و گفت: شهردار تهران به عنوان فرمانده مدیریت بحران شهر تهران محسوب می شود، اما جای تعجب دارد که این جلسه در استانداری و  به ریاست آقای مقیمقی استاندار تهران برگزار شد.

وی ادامه داد: جالب است که می گویند شهردار در تهران بوده و مثلا در کیش حضور نداشته است، این عذری بدتر از گناه است. چطور فرمانده در جلسه تیم مدیریت بحران حضور نداشته با وجود اینکه در پایتخت بوده است؟

سروری با ابراز تاسف از مسیر در پیش گرفته شده از سوی نجفی و تیم مدیریت شهری تاکید کرد: گاهی برخی تصمیمات اشتباه می توان منجر به خطر افتادن جان مردم در پایتخت شود، موضوع مدیریت شهری، موضوعی جدی ست و نباید با نگاهی ساده انگارانه به این مقوله نگریست.

عضو سابق شورای شهر تهران با اشاره به یکدست بودن شورای شهر تهران، دولت و تا حدود زیادی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اکنون هیچ توجیهی برای کم کاری از سوی مدیران شهری قابل پذیرش نیست. کسانی تا دیروز به تخریب شهردار گذشته می پرداختند، امروز خود سکاندار مدیریت شهری هستند. با وجود اینکه تیم قبلی مدیریت شهری سنگ اندازی دولت را در مسیر خدمت رسانی می دید، با دستانی بسته واژه خدمت را به شکل مناسبی صرف کرد.

سروری افزود: در حالیکه آقای نجفی و شهرداری تهران حمایت دولت را پشت سر خود را می بینند و لااقل همچون تیم قبل شاهد سنگ اندازی نبوده و نخواهند بود، باید با یک ضریب جدی و به شکل تصاعدی مسیر خدمت به شهروندان را طی کنند.