می توانید تصور کنید با فشار های دورانی انگشتان روی قسمت های خاص بدن بتوانید چربی ها و سموم انباشته در بدنتان را رفع کنید ؟ ماساژ کاهش وزن شامل روش هایی است برای این منظور.

ماساژ ساده که وزن اضافه حاصل از چربی و سموم بدن را کاهش میدهد

همه ما می دانیم که ماساژ در تسکین دردها و درمان استرس شگفت انگیز عمل می کنند اما مام فواید ماساژ این نیست ماساژ لنف ها موجب چرخش خون و آزاد شدن سموم از بدن می شود؛ یکیازمهم ترین فواید ماساژ کاهش وزناست که در سرتاسر دنیا از این مسئله استقبال می شود ، در این بخش قصد داریم چند ماساژ مخصوص دفع سموم و کاهش چربی هایبدن را برایتان بگوییم.

ماساژ کاهش وزن و دفع سموم و چربی انباشته شده در بدن

نکات زیررا برای دفع سموم و بازگشت سلامتی و چربی سوزی انجام دهید:

کاهش وزن و رفع چربی های بدن با ماساژ

ماساژ کاهش وزن با ماساژ کفل یا همان نشیمنگاه

ماساژ کفل محرک کاهش چربی در این ناحیه است ، برای این منظور با نوک انگشتان به آرامی کفلها را از بالای پا به صورت دورانی و به سمت باسن یعنی از پایین به بالا ماساژ دهید تا موجب چرخش خون و آزاد شدن سموم شود و در نتیجه چربی های این بخش از بدن به راحتی کاهش یابند.

ماساژ پاها برای کاهش وزن و رفع چربی

ماساژ بخش داخلی رانهابه چرخش خون وکاهش چربی در این ناحیه کمک می کند ، با انگشت شست فشار به ناحیه کشاله ران بیاورید و ماساژ دهید ؛ به خاطر داشته باشید که این ماساژ باید از بیرون به داخل روی رانها انجام می شود.

این حرکات علاوه بر چربی سوزی و چرخش خون به بدن کمک می کند که با سلولیت مبارزه کند.

ماساژ زانوها مخصوص کاهش چربی و وزن اضافه

ماساژ زانو برای کاهش وزن و رفع سموم انباشه در بدن

ماساژ زانو برای کاهش وزن

ماساژ زانو ها به کاهش شلی پوست کمک می کند

روی صندلی بنشینید واز کاسه زانو شروع کنید همانن تصویر به طرف بیرون ماساژ دهید و ضربه های کوچک به کاسه زانو بزنید.

کاهش چربی و وزن اضافه بدن با ماساژ ساق پا

ماساژ ساق پا به سفتی پوست و کاهش سلولیت کمک می کند دراز بکشید و۲بالشت زیر پا قرار دهید یکی از پاها را به سمت سینه بکشید و بعد ساق پا را بادو دست ماساژ دهید و ضربه فشارهای کوچک به پا بیاورد

ماساژ کاهش وزن از طریق قوزک پا

ماساژ قوزک پا محرک چرخش خون در کل بدن است و سموم را آزاد می کند

برای این کار هر دو دست را در دورقوزک پا حلقه کنید و به سمت بیرون ماساژ دهید فراموش نکنید زرد پی ها هم احتیاج به ماساژ دارند.