رضا تقی پور، اظهار کرد: شنیده شده است که برخی از اعضای فعلی شورای شهر تهران از سوی هیات نظارت بر انتخابات شوراها رد شده اند که این جای تعجب دارد.
 
وی تصریح کرد: در حالی این خبرها به صورت غیررسمی منتشر شده است که اعضای رد شده در ادوار گذشته به عنوان عضو شورای شهر حضور فعالی در شورا داشته اند.
 
تقی پور افزود: طبیعتا از آنجایی که طبق قانون، نظارت بر انتخابات شوراها از سوی نمایندگان مجلس در هر استان و شهرستان انجام می پذیرد توقع داریم نمایندگان طبق قانون عمل کنند.
 
وی همچنین از هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی خواست تا نظارت کاملی را بر اجرای قانون در زمینه برگزاری انتخابات شوراها داشته باشند تا حق و حقوقی از مردم تضعیف نشود.
 
سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران افزود: انتظاری که از نمایندگان مجلس شورای اسلامی داریم این است که طبق قانون عمل کرده و به دور از نگاه های سیاسی به وظایف خود عمل کنند.
 
تقی پور در پایان با اشاره به اخبار منتشر شده در فضای مجازی در روزهای گذشته مبنی بر رد صلاحیت برخی از اعضای فعلی شورای شهر تهران بیان کرد: در این روزها فضای مجازی تحت تاثیر انتخابات قرار گرفته است و شاهد انتشار اخبار نادرست هستیم.