منصور مجاوری مدیر کل دفتر برنامه وبودجه وتامین منابع پیرامون وضعیت پرداخت معوقات فرهنگیان بازنشسته و زمان پرداخت آن اظهار داشت: روند اجرایی که در بحث کارگروه تشکیل شده این کار صورت گرفته با سرعت در حال اجرا است.

وی با اشاره به اینکه فرآیند درنظر گرفته شده براساس برنامه زمانی تعیین شده پیش رفته و مشکلی  وجود نداشته است، ادامه داد: با توجه به سیرقابل قبول اجرای روند اداری پرداخت معوقات ، شواهد حاکی از آن است که این امر تا پانزدهم آذرماه برای فرهنگیان بازنشسته محقق شود و به این ترتیب بخشی از معوقات پرداخت می شود.

مدیر کل دفتر برنامه وبودجه وتامین منابع پیرامون پرداخت حقوق یکپارچه فرهنگیان نیز عنوان کرد: اول آذرماه برای یک میلیون نفر از فرهنگیان شاغل ، این طرح به طور همزمان در سراسر کشور با موفقیت انجام شد.

مجاوری با اشاره به اینکه مشکلی در روند کار وجود نداشت، گفت: این امر موجب می شود تا از ماه آینده هماهنگی های موردنیاز برای حقوق و مزایا بدون دغدغه در استان ها صورت گیرد.

وی با بیان اینکه دراجرای این طرح حمایت های دولتی نقش بسزایی داشته، یادآور شد: برای اولین بار وزارت آموزش و پرورش  با همکاری معاونت نظارت مالی و خزانه داری کل کشور و بانک مرکزی کشور و سازمان برنامه و بودجه این طرح را به طور یکپارچه تحقق بخشید.