مسلمی معاون اهداکنندگان استان تهران، در رابطه با برنامه‌ های سازمان انتقال خون کشور ویژه ماه محرم اظهار داشت: اهدای خون در ماه محرم با هدف کمک به بیماران، افزایش آگاهی و حضورحداکثری مردم در اهدای خون برگزار می شود.
وی در ادامه بیان کرد: با توجه به تمهیدات اندیشه شده برای پاسخگویی به سوالات و نیازهای مردم فعالیت سازمان انتقال خون و حضوراهداکنندگان در ایام محرم دوبرابر افزایش می یابد.
معاون اهداکنندگان استان تهران درباره روز تاسوعا و عاشورا اظهار داشت: سازمان انتقال خون کشور در روز های تاسوعا و عاشورای حسینی تعصیل نیست بلکه فعالیت این سازمان در 9 محرم از  صبح الی نیمه شب و 10 محرم از 7 صبح الی شب آغاز می شود.
مسلمی ادامه داد: فعالیت در واحدهای خونگیری سطح شهر در بعدازظهر روز تاسوعا و صبح روز عاشورا انجام می شود.
وی اظهار داشت: جهت حال شهروندان در این ایام تعداد تخت، صندلی و ساعات کاری این سازمان افزایش می یابد.
وی درباره جذب اهداکنندگان ابراز داشت: در ایام محرم با ارائه آموزش و افزایش آگاهی شهروندان توسط مسئولین سازمان انشاالله افزایش جذب اهداکنندگان خون و سلول های بنیادی را خواهیم داشت.
مسئول جذب و آموزش اهداکنندگان استان تهران در پایان بیان کرد: به مردم عزیزمان توصیه می شود جهت هرچه بهتر و سریع در اهدا و دریافت خون و جلوگیری از ازدحام جمعیت از روز اول محرم به سازمان و پایگاه های انتقال خون مراجعه کنند.