به گزارش پارس ، به نقل از خبرگزاری فارس سیدمرتضی طباطبایی در گفت‌وگو با خبرنگار بهداشت و درمان خبرگزاری فارس، در رابطه با فعالیت سازمان انتقال خون استان تهران در ایام محرم، اظهار کرد: عزاداران در روزهای جمعه و شنبه مصادف با تاسوعا و عاشورای حسینی می‌توانند برای پیوستن به صف داوطلبان اهدای خون به 8 مرکز اهدای خون در استان تهران مراجعه کنند.

وی با اشاره به افزایش مراکز اهدای خون در تاسوعا و عاشورای امسال گفت: مراکز اهدای خون وصال، شهرری، ورامین، شهریار، پیروزی، آزادی، نارمک و چیذر با آمادگی کامل در انتظار اهداکنندگان خون هستند.

مدیرکل سازمان انتقال خون استان تهران ادامه داد: مرکز اهدای خون وصال در تاسوعای حسینی از 8 صبح تا پایان مراسم تاسوعا آماده استقبال از اهداکننده‌های خون بوده و سایر مراکز از ساعت 13 تا 21:30 در روز تاسوعا فعال هستند.

طباطبایی بیان داشت: در عاشورای حسینی نیز مرکز اهدای خون وصال از 7 صبح تا پایان مراسم عاشورا و سایر مراکز از ساعت 8:30 تا 18:30 آماده استقبال از اهدا کننده‌های خون هستند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: مرکز اهدای خون شهرری که در ضلع غربی حرم عبدالعظیم حسنی (ع) در میدان مدرس واقع شده از ساعت 9 صبح تا 8 شب آماده استقبال از اهدا کننده‌های خون در روز عاشورای حسینی است.