کارت آزمون کارشناسی ارشد سال 95 هم‌اکنون از طریق سایت سازمان سنجش قابل دریافت است. داوطلبان باید براساس مشخصات شناسنامه‌ای یا مشخصات ثبت‌نامی نسبت به دریافت پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام کنند.

آزمون کارشناسی ارشد سال 95 در ‌136 کدرشته‌‌ امتحانی در نوبت صبح و بعدازظهر روزهای پنجشنبه و جمعه 16 و 17 اردیبهشت‌ براساس اطلاعات مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون رشته امتحانی مربوط برگزار خواهد شد و داوطلبان‌ متقاضی هر یک‌ از کدرشته‌های امتحانی لازم‌ است‌ به نشانی مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون مراجعه کنند.

برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و اصل کارت ملی یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است.

طبق گفته‌های حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش، داوطلبانی که متقاضی اعمال بند مربوط به گزینش در رشته‌های دانشگاه پیام‌نور و موسسات غیرانتفاعی هستند، لازم است در نیمه دوم خرداد ماه (زمان تکمیل فرم انتخاب رشته) نسبت به پرداخت مبلغ9 هزار و 200 تومان به صورت الکترونیکی اقدام کنند.

آن دسته از داوطلبانی که علاوه بر کدرشته امتحانی اصلی متقاضی شرکت در یکی از 66 کدرشته امتحانی به عنوان رشته امتحانی دوم نیز بوده‌اند، باید پرینت کارت شرکت در آزمون رشته امتحانی دوم خود را نیز دریافت کنند.

داوطلبان درخصوص مندرجات کارت شرکت در آزمون چنانچه مغایرتی مشاهده کردند، لازم است به شرح زیر اقدام کنند.

چنانچه‌ زبان‌ خارجی مندرج‌ در کارت‌ شرکت در آزمون داوطلبی با زبان‌ خارجی وی در ثبت‌نام‌ اینترنتی انجام شده، مغایرت‌ دارد یا در رابطه با معلولیت (نابینا، ناشنوا و معلول) اختلافی مشاهده می‌شود، ضروری است دریکی از روزهای سه شنبه 14 اردیبهشت 95 از ساعت 8 تا 12 و 14 تا 18 یا چهارشنبه 15 اردیبهشت (روزهای قبل از برگزاری آزمون) به نماینده سازمان سنجش آموزش کشور مستقر در باجه رفع نقص حوزه مربوطه مراجعه کنند.

در صورتیکه‌ در رابطه‌ با سایر مندرجات‌ کارت شرکت در آزمون از جمله نام رشته تحصیلی، نام محل تحصیل و معدل دوره کاردانی و کارشناسی با توجه‌ به‌ ثبت‌نام اینترنتی انجام شده، اشکالی مشاهده‌ می‌شود، لازم است جهت اصلاح مورد یا موارد مذکور تا تاریخ 17 اردیبهشت منحصراً به قسمت ویرایش اطلاعات کارت پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش مراجعه کنند.