یک شرکت دارویی در فرانسه  برای انجام آزمایش های اولیه داروی جدید خود و تست آن روی انسان ها از 2000 نفر ثبت نام کرده است. 

بر اساس گفته شرکت جنفیت فرانسه ، به تازگی محققان این شرکت برای عارضه کلانژیت صفراوی  که نوعی بیماری مزمن به حساب می آید و سبب نابودی تدریجی کبد و مجاری صفرا می شود ، قرصی طراحی کرده اند که با مصرف این قرص ، افرادی که دچار سیروز کبدی شده و بیماری شان حادتر شده التیام یافتند. 
کارشناسان پزشکی در این رابطه می گویند از دیگر اثرات منفی این دارو که از مواد مخدر درست شده  می توان به چاقی ، دیابت و مشکلات اعصابی ذکر کرد که به خاطر همین عوامل خانواده های قربانی از این شرکت شکایت کرده و قرار است در سال 2018 دادگاهی برگزار شود. 
ژان سوا مدیر اجرایی شرکت می گوید ، این دارو علی رغم تصور غلط مردم تاثیر زیادی بر خوب شدن عارضه کبد نوع دوم می شود و سموم کبد به راحتی جدا شده و دیگر نیازی به برداشتن کبد و حتی دیالیز نیست. 
سوا اضافه می کند این قرص کمک بزرگی در کاهش کلسترول بد خون و تری گلیسیرید می کند و برای بیماران ارسو دولیکسی که تحمل بسیاری ازقرص ها را ندارند مفید و موثر است. 
گفتنی است؛ این شرکت در حال رایزنی با سازمان غذا و داروی آمریکا برای مطالعه و تحقیق بیشتر برای عوارض های احتمالی این دارو است.