سردار رحیمی فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در پی درگیری مسلحانه ماموران انتظامی شهرستان ایرانشهر با اشرار مسلح در تاریخ دوازدهم فروردین ماه سال جاری که منجر به شهادت سروان " محمد تقی زاده " و به هلاکت رسیدن یکی از عاملان این جنایت شده بود، دستگیری عامل اصلی این جنایت در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی پس از انجام اقدامات تخصصی شبانه روزی و اشراف اطلاعاتی، محل اختفای عامل اصلی به شهادت رساندن  این مامور نیروی انتظامی را در یکی از روستاهای شهرستان ایرانشهر شناسایی کرده و این محل را به طور نامحسوس تحت کنترل قرار دادند.
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: پس از اطمینان از حضور این شرور در مخفیگاهش، بلافاصله تیم‌های تخصصی و عملیاتی پلیس وارد عمل شده و در یک عمل عملیات هماهنگ و غافلگیرانه، این شرور مسلح را دستگیر و در بازرسی از محل، دو قبضه سلاح کلاش، یک دستگها خودرو مسروقه و مقادیر زیادی داروهای قاچاق را کشف کردند.
سردار رحیمی با اشاره به اینکه تحقیقات تخصصی پلیس از این متهم همچنان ادامه دارد، خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با اشراف اطلاعاتی خود اجازه نخواهد داد که قانون شکنانو مخلان امنیت عمومی در هیچ نقطه‌ای از این استان پهناور احساس ‌آرامش کنند.