به گزارش پارس به نقل از مهر، معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان سیستان و بلوچستان گزارش داد: سردار حسین رحیمی در این باره اظهار داشت: بر اساس دریافت گزارشاتی مبنی بر اینکه شماری از قاچاقچیان مسلح قصد جابجایی مقادیر قابل توجه ای مواد مخدر در محور فرعی آشار- کافه بلوچی شهرستان قصرقند را دارند بررسی گسترده موضوع آغاز شد.

وی افزود: ماموران انتظامی پس از دریافت گزارش بعد از هفته ها تحقیقات اعضای این باند مسلح را شناسایی و با تحت نظر قرار دادن نامحسوس، خودرو تویوتا این باند را بامداد امروز در حال جابجایی موادمخدر در محور آشار- کافه بلوچی شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان بیان کرد: قاچاقچیان به محض مشاهده ماموران ضمن تغییر مسیر ناگهانی به صورت مسلحانه با آنان درگیر شدند.

وی افزود: با توجه به آتش شدید پلیس و هدف قرار گرفتن خودرو تویوتا، قاچاقچیان عرصه را بر خود تنگ دیدند و با بر جا گذاشتن خودرو حامل موادمخدر از محل متواری شدند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان بیان کرد: ماموران در بازرسی دقیق خودرو یک تن و ۴۰۰ کیلوگرم تریاک را که در گالن های سوخت جاسازی شده بود کشف کردند و تلاش گسترده پلیس برای دستگیری قاچاقچیان همچنان ادامه دارد.