به گزارش پارس به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار هلالی محمدی رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی ناجا، گفت: با توجه به مشکلاتی که در فضای کسب و کار وجود دارد، تسهیل کسب و کار چه در فضای واقعی و چه در فضای مجازی نیز از اهداف پلیس نظارت بر اماکن عمومی ناجا است. 

 

رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی ناجا تصریح کرد: نیروی انتظامی در راستای پیشبرد برنامه های پیش بینی شده دولت در سال 95، در حوزه توسعه فضای کسب و کار اقداماتی را در دستور کار دارد. 

 

این مقام انتظامی بیان داشت: موضوع مکانیزه کردن بخشی از فعالیت ها از جمله این اقدامات است، در گذشته صدور مجوز برگزاری مراسم ها در تالارهای پذیرایی به صورت دستی و با مراجعه متقاضیان امکانپذیر بود. 

 

وی ادامه داد: امسال در راستای تسهیل و تصریح خدمات، نرم افزاری طراحی شد که صدور مجوز برای برگزاری مراسم های اشاره شده به صورت مکانیزه صورت بگیرد. 

 

سردار هلالی خاطرنشان کرد: اجرای این طرح به این شکل است که متقاضی درخواست خود را به صورت اینترنتی از طریق تالارهای پذیرایی مجاز به مجموعه نیروی انتظامی ارسال و سپس مجوز لازم صادر می شود لذا نیاز به حضور متقاضیان نیست.