به گزارش پارس به نقل از  فارس، عباس جعفری دولت‌آبادی در حاشیه دومین همایش سراسری قضات دادسراهای عمومی و انقلاب تهران با حضور در جمع خبرنگاران در خصوص اظهارات قاضی صلواتی در جلسه دادگاه بابک زنجانی مبنی براینکه پرونده تخلف بیمارستان پ در دادسرای کارکنان دولت مطرح است، گفت: پرونده در دادسرای کارکنان دولت مفتوح است اما توضیحات آن را در جلسه بعدی دادگاه بابک زنجانی خواهم گفت.

وی با بیان اینکه در جلسه بعدی دادگاه زنجانی که به صورت علنی برگزار می‌شود حاضر خواهد شد، گفت: اگر الان در مورد این موضوع صحبت کنم باعث شبهه خواهد بود.

خبرنگاری در خصوص بحث دوم رسیدگی به پرونده فساد نفتی که قرار است مسئولان نفتی در آن محاکمه شوند سؤال کرد که دولت آبادی در پاسخ گفت این پرونده بخش‌های مختلفی دارد و اولین بخش از آن منجر به صدور کیفرخواست شده است.

دادستان تهران گفت:‌ در این پرونده تحقیقات بسیاری از افراد، وزرای سابق و تمام کسانی که با پرونده زنجانی ارتباط داشتند صورت گرفته که به تدریج کامل می‌شود و در فرصت مناسب ارسال خواهد شد.

وی در خصوص توهینی که هفت‌نامه یالثارات به معاون رئیس جمهور کرده بود، گفت: شکایات مبطوعاتی دو ظرفیتی است و بخشی از آن مستلزم شکایت شاکی است که در همه مواردی که اهانت صورت گیرد ذی‌نفع می‌تواند شکایت کند و این قانون مطبوعات است که کسی حق توهین ندارد، عدم ورود ما به منزله عدم حق ورود شاکی نخواهد بود.