به گزارش پارس به نقل ازایسنا ، احد وظیفه با اعلام این خبر اظهارکرد: از اواخرجمعه ضمن کاهش ابر از سمت غرب در برخی نقاط شمال شرق نیز بارش پراکنده پیش بینی می شود. در روز شنبه(28 آذرماه) تنها در بخش‌هایی از شمال شرق بارش پراکنده خواهیم داشت.

وی افزود: در روز جمعه(27 آذرماه) با نفوذ جریانات شمالی بر میزان بارش در استانهای ساحلی خزر به ویژه در استان گیلان افزوده می‌شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور در ادامه گفت: بر اساس آخرین خروجی مدل‌های هواشناسی از اواخر امشب با ورود امواج ضعیف ناپایدارتراز میانی از سمت نوار غربی به کشور، بارش پراکنده برف و باران در برخی نقاط غرب و شمال غرب رخ خواهد داد.از اواخر امشب و روز جمعه(27 آذرماه) با افزایش سرعت وزش باد روی عراق، پدیده گردوغبار در استانهای خوزستان و بوشهر دور از انتظار نیست.

وظیفه در پایان درباره وضعیت هوای استان تهران اظهارکرد: هوای تهران جمعه (27 آذرماه) نیمه ابری همراه با غبارمحلی درپاره ای نقاط ابری در بعضی ساعات بارش پراکنده بتدریج کاهش ابر پیش‌بینی می‌شود. بیشترین و کمترین دمای هوا در این روز 9 و 2 درجه سانتیگراد خواهد بود. هوای این استان شنبه(28 آذرماه) کمی ابری درپاره ای نقاط همراه با غبارصبحگاهی و درطول روز وزش باد پیش بینی‌می‌شود و بیشترین دما 10 درجه و کمترین آن 1 درجه سانتیگراد خواهد بود.