به گزارش پارس،به نقل از مشرق مهدی اسماعیل بیگی معاون نظارت بر امور مناطق سازمان تاکسیرانی شهر تهران، با تاکید بر اینکه ما در روزهای برفی کمبود تاکسی نداریم، گفت: تاکسی که در روز های عادی مسیری را ۴۰ تا ۴۵ دقیقه طی می کرد در روزهای برفی ۲ ساعت تا ۲ ساعت و نیم طی می کند بنابراین عملا ظرفیت ناوگان تاکسیرانی به دلیل افزایش بار ترافیکی به یک سوم کاهش پیدا می کند.

وی با بیان اینکه ۹۰ درصد تاکسی های تهران در سطح شهر حاضر بودند، گفت: تاکسی های سطح شهر و سازمان تاکسیرانی در آماده باش کامل بودند اما به دلیل ترافیک مشکلاتی برای مسافران ایجاد شده است.

اسماعیل بیگی در پاسخ به پرسشی درخصوص افزایش تاکسی های دربستی در روزهای بارانی و برفی گفت: ما منکر خطا در میان رانندگان تاکسی نیستیم اما بیشتر تاکسی های دربستی تاکسی های گردشی هستند و ما تلاش می کنیم تخلفات را به حداقل برسانیم. ما در این روزها افزایش نظارت را داریم اما بیشتر تلاش می کنیم مسافرانی که در کنار خیابان منتظر تاکسی هستند را ساماندهی کنیم.

وی ادامه داد: ون های کمکی به خطوط پرمسافر اعزام شده و اگر مسافران ۵، ۶ صبح به پایانه های تاکسی مراجعه می کردند مشاهده می کردند که پایانه پر از ون و تاکسی است.