به گزارش پارس به نقل از تسنیم، سردار "حسین ساجدی نیا" با اشاره به آمادگی پلیس پایتخت برای مقابله و پیشگیری از هر گونه تهدید احتمالی، اظهار داشت: حضور پلیس در سطح شهر باعث افزایش احساس امنیت و ایجاد آرامش شهروندان می‌شود.

وی افزود: به جهت آمادگی بیشتر پلیس برای مقابله با هر گونه تهدید احتمالی، نیروهای پلیس در سطح شهر تهران در حال تمرین عملیاتی هستند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه پلیس در مقابله با تهدیدات احتمالی آمادگی کامل دارد، گفت: در این تمرین‌های عملیاتی از نیروهای یگان ویژه، یگان امداد، تیم‌های چک و خنثی سازی بمب، واحدهای 110 و نیروهای نامحسوس مرد و زن استفاده شده و قطعاً این اقدام باعث ایجاد آرامش و ارتقای احساس امنیت شهروندان خواهد شد.

این مقام ارشد پلیس پایتخت تصریح کرد: این اقدامات و تمرین‌های ضد تروریستی تا زمانی که لازم باشد، ادامه داشته و حضور یگان‌های عملیاتی پلیس در سطح شهر تهران صرفاً اقدامی پیشگیرانه برای برخورد با هرگونه تهدید است و قطعاً این تمرین مورد رضایت مردم شریف تهران نیز هست.

رئیس پلیس پایتخت، در پایان با اشاره به افزایش گشت‌ها در سطح محلات و معابر شهر تهران، خاطرنشان کرد: یگان‌های انتظامی و نیروهای پلیس پایتخت در حال حاضر به صورت موتوری و خودرویی در نقاط حساس شهر مستقر هستند؛ شهروندان در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اعلام و یا با مراجعه به نزدیکترین واحد انتظامی، خبر و گزارش‌های خودر ا به پلیس منعکس کنند.