به گزارش پارس ، به نقل از خبرگزاری فارس قدرت‌الله گودرزی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس در خصوص فروش اراضی عباس‌آباد گفت: در سند راهبردی بخشی از زمین‌های عباس‌آباد را می‌توانستیم برای ایجاد پروژه به شرط آنکه دسترسی آن محدودیتی ایجاد نکند، بسازیم.

وی در پاسخ به این پرسش که این اراضی چقدر به فروش رفته است، گفت: اطلاعی ندارم، اما براساس سند راهبردی، پروژه ایجاد شده در این اراضی باید خدماتی، فرهنگی و اقامتی باشد و تأکید می‌کنم که محدودیتی برای دسترسی عموم ندارد.

وی در بخش دیگری از سخنانش در خصوص حسابرس‌های شهرداری گفت: حسابرس‌های شهرداری بررسی‌هایی که انجام دادند وضعیت شهرداری مقبول بوده ولی حسابرس‌های شورا اینطور نگفته‌اند که البته ایراداتی وجود دارد که قرار است با ایجاد یک تفاهم‌نامه، حسابرس‌های مشترکی بین شورا و شهرداری تعیین و وضعیت را بررسی کنند.

به گفته گودرزی، اختلاف سلیقه‌هایی وجود دارد که به زودی برطرف می‌شود.

معاون شهردار تهران اضافه کرد: شهرداری تهران نسبت به خیلی از ارگان‌ها شفافیت مالی دارد و آمادگی دفاع با مستندات را داریم.

گودرزی در خصوص بدهی شهرداری با پیمانکاران گفت: در ابتدای سال بدهی شهرداری به پیمانکاران 4 هزار و 200 میلیارد بود که تاکنون 515 میلیارد پرداخت شده و الباقی نیز در حال پرداخت است.

به گفته گودرزی، قسمتی از دیون را نقد و قسمتی را غیرنقد پرداخت می‌کنیم و تا پایان سال تلاش می‌کنیم که کل بدهی را پرداخت کنیم.

وی در خصوص شفافیت مالی و اتاق شیشه‌ای در شهرداری گفت: شاید اشکالاتی وجود داشته باشد، اما با حجم گردش مالی که در شهرداری است، شفافیت خوب است.

وی در خصوص هزینه های فاقد در شهرداری گفت: شاید هزینه فاقدی وجود داشته باشد، ولی عدد آن بالا نیست.