به گزارش پارس به نقل از ایسنا ، محمدعلی عفتی داریانی، معاون منابع انسانی شهرداری تهران در این در سخنانی، ابراز داشت: در سال ۹۳ به منظور اجرایی کردن پروژه های زیربنایی و اساسی و همچنین در زمینه توسعه فضاهای سبز اقدامات خوبی توسط همکاران در شهرداری انجام شد که قطعا مصداق عینی مدیریت جهادی است. امیدواریم در سال ۹۴ با همین روحیه جهادی جهت ایجاد همدلی و همزبانی در درون شهرداری تلاش و کوشش کنیم.

وی تاکید کرد: شهردار تهران بارها در صحبت های خود طی یک سال گذشته بر توجه به درون سازمان تاکید کرده است، در این راستا موضوعاتی همچون چابک سازی، مدیریت کارفرمایی، خرید خدمت به جای تولید خدمت، توانمند سازی نیروی انسانی، توجه به معیشت و رفاه پرسنل، استقرار نظام شایسته سالاری، ارتقای سلامت اداری، تکریم ارباب رجوع و رویکرد عدالت محوری در ابعاد مختلف را در اولویت برنامه های خود قرار داده و اقدامات خوبی در این زمینه صورت گرفته است.

داریانی با اشاره به ویژگی های تغییرات و جابجایی های صورت گرفته در شهرداری تهران، تاکید کرد: هیچ کدام از مدیرانی که امروز جابجا شدند، از جمع کاروان مدیران شهرداری جدا نمی شوند و از دیگر سو کلیه جابجایی ها از درون شهرداری با تکیه بر نیروهای خدوم و توانمند داخلی شهرداری تهران انجام شده است.

همچنین در جریان این مراسم محمود صلاحی، معاون پیشین برنامه ریزی توسعه شهری و امور شورای شهرداری تهران به عنوان ریاست سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران انتخاب شد و حجت الاسلام شهاب مرادی، رئیس پیشین سازمان فرهنگی و هنری شهرداری پایتخت طی حکمی به عنوان مشاور شهردار تهران منصوب شد.

ناصر امانی، قائم مقام پیشین معاونت برنامه ریزی، توسعه شهری و امور شورا نیز طی حکمی جایگزین محمود صلاحی شد و از این پس مسئولیت معاونت برنامه ریزی و توسعه شهری را بر عهده خواهد داشت.

همچنین علیرضا جاوید، شهردار پیشین منطقه چهار تهران به عنوان معاون فنی و عمرانی شهرداری پایتخت منصوب و جایگزین مازیار حسینی شد. مازیار حسینی طی حکمی به عنوان مشاور ویژه و مدیر پروژه فنی و عمرانی مصلی بزرگ تهران منصوب شد.

در ادامه پژمان پشمچی زاده به عنوان معاون معماری و شهرسازی شهرداری تهران و نادری، معاون پیشین معماری و شهرسازی نیز به عنوان مشاور شهردار تهران و مدیر پروژه بوستان بزرگ ولایت منصوب شد.

براساس این گزارش قدرت الله گودرزی، مدیرعامل پیشین فروشگاه های زنجیره ای شهروند طی حکمی به عنوان معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران و دادوش هاشمی، معاون پیشین مالی و اقتصاد شهری نیز به عنوان مشاور شهردار تهران از این پس فعالیت خواهند کرد.