~~به گزارش پارس ، به نقل از خبرگزاری مهر سرهنگ نادر رحمانی با اشاره به بارش برف و باران در اکثر محورهای مواصلاتی کشور، گفت: طبق آخرین گزارشات دریافتی از مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور در باند جنوبی آزادراه کرج - تهران از ترمینال شهید کلانتری تا پل فردیس و در باند جنوبی، آزادراه کرج – تهران از پل فردیس تا پل کلارک، ترافیک سنگین گزارش شده و در سایر جاده‌ها و معابر کشور، وضعیت ترافیکی روان و عادی است.

وی افزود: بر همین اساس در استان زنجان در اکثر محورها آذربایجان شرقی، محور مراغه - هشت‌رود، هشت‌رود - زنجان، محدوده نصیرآباد، محور تبریز - سراب، اهر - تبریز، تبریز - میانه، استان گیلان، محور اسالم - خلخال، آستارا - اردبیل و تالش در استان مازندران، محور سوادکوه و در ارتفاعات محور چالوس - کرج، استان اردبیل گردنه حیران، سلماس و صائین بارش برف گزارش شده است.

رحمانی گفت: در استان آذربایجان غربی، خراسان رضوی، گیلان، اردبیل، گلستان، مازندران و مرکزی نیز بارش باران گزارش شده و در سایر راه‌ها و محورهای مواصلاتی کشور، وضعیت جوی آرام است.

رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور تصریح کرد: تردد تمامی کامیون و کامیونت‌ها تا اطلاع ثانوی در محور کرج – چالوس ممنوع است.