به گزارش پارس ، به نقل از خبرگزاری فارس در ادامه یکصد و نود هفتمین جلسه شورای شهر تهران محسن پیرهادی با اشاره به راه‌اندازی کمپین با کودکان حرم توسط تعدادی از NGO ها و سازمان‌های مردمی و غیر دولتی اظهار داشت: چندین گروه از سازمان‌های غیر دولتی بازدیدی را از کشور سوریه و آوارگان سوری و به ویژه کودکان داشتند و در نهایت تصمیم به برنامه‌ای تحت عنوان کمپین با کودکان حرم گرفتند.

وی ضمن تاکید بر حمایت اعضای شورای شهر تهران و نمایندگان مجلس شورای اسلامی از این کمپین خاطر نشان کرد: امیدوارم اعضای شورای شهر تهران و نمایندگان مجلس شورای اسلامی با توجه به نفوذی که در بین شهروندان دارند مردم را دعوت به حمایت از این کمپین کنند.

وی همچنین از اعضای شورای شهر تهران و نمایندگان مجلش خواست: با توجه به مراودات و تعاملی که با هیأت و مساجد دارند از مردم بخواهند که کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را برای کودکان حرم به این کمپین داشته باشند.

به گزارش فارس، پس از صحبت‌های پیرهادی عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران، مرتضی طلایی نایب رئیس شورا و رئیس جلسه پیشنهاد داد که اعضای شورا یک روز از حقوق خود را برای حمایت از کودکان حرم (سوریه) به این کمپین اهدا کنند.

به گزارش فارس، در ادامه جلسه حبیب کاشانی دیگر عضو شورای شهر تهران ضمن انتقاد از جمع‌آوری کمک‌های نقدی در صحن علنی شورا خاطر نشان کرد: به نظر من این کار درستی نیست و بهتر بود هیأت ریئسه شورای شهر تهران صندوقی را خارج از صحن علنی شورا تهیه می‌کرد هر یک از عزیزان تمایل داشتند کمک‌های خود را به کودکان عزیز سوری اهدا می‌کردند.

وی ضمن تاکید بر حمایت از کودکان سوری بیان داشت: قطعا برخی از اعضای شورای شهر تهران تمایل دارند که بیش از یک روز از حقوق‌شان را به کودکان حرم اهدا کنند و به نظر می‌رسید که چرخاندن صندوق برای جمع‌آوری کمک‌ها در صحن علنی کار شایسته و بایسته‌ای نیست.