به گزارش پارس، علی نوری‌پور امروز در گفت‌وگو با فارس در شهرستان آمل اظهار کرد: هم‌اکنون ترافیک محور مواصلاتی هراز روان بوده و حجم تردد در آن عادی است.

وی با اعلام اینکه از صبح امروز تردد عادی و روان در این محور مشاهده می‌شود، افزود: در این بین عمده ترددها از پایتخت کشور به سمت مازندران است.

نوری‌پور با اشاره به اینکه ترافیک روز گذشته در مور هراز سنگین و نیمه‌سنگین بود، افزود: حجم ترددها روز گذشته در مناطقی همانند گزنک و پلور بیشتر از دیگر نقاط بوده است.

رئیس اداره راه‌ و شهرسازی لاریجان با اعلام اینکه نخستین تعطیلات پاییز امسال را پشت سر می‌گذاریم، تصریح کرد: با توجه به فرا رسیدن عید قربان و تعطیلات پایان هفته هموطنان زیادی برای استفاده از مواهب طبیعی و آب و هوای متبوع شمال کشور در روزهای تعطیل از محور هراز تردد دارند.

این مسئول خاطرنشان کرد: بسیاری از مازندرانی‌ها و همشهریان آملی نیز برای گذراندن تعطیلات به مناطق ییلاقی و روستاهای خوش آب و هوای بخش لاریجان عزیمت دارند که این مهم باعث ایجاد تردد در دو سمت محور هراز می‌شود.

نوری‌پور با اعلام محدودیت و ممنوعیت تردد کامیون‌ها به جز کامیون‌های حامل مواد سوختی و مواد غذایی فاسد شدنی در محور هراز، گفت: این مهم سبب شد رانندگان خودروهای سواری تردد بهتری داشته باشند.

وی از رانندگانی که قصد تردد از محور مواصلاتی هراز را دارند درخواست کرد تا با رعایت حق تقدم،‌ عدم سبقت از راست، حرکت با سرعت مطمئنه، پرهیز از بوق زدن بی‌جا و رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی سفر خوب و خوشی را برای خود و دیگران رقم بزنند.