به گزارش پارس به نقل از مهر، سردار سرتیپ حسین ساجدی‌نیا با اشاره به موفقیت‌آمیز بودن طرح برخورد با اراذل و اوباش و همچنین تداوم طرح امنیت محله‌محور، گفت: طرح پلیس امنیت برای برخورد با موادفروشان و اراذل و اوباش در راستای انتشار فیلم خشنی در شبکه‌های اجتماعی در دستور کار ماموران پلیس امنیت قرار گرفت.

وی با ابراز خرسندی از همکاری مردم در اجرای این طرح، گفت: شب گذشته با شناسایی پاتوق‌های احتمالی متهمانی که در جریان انتشار فیلم دعوای خونین در محدوده شوش باعث ایجاد رعب و وحشت در بین شهروندان شده بودند، ماموران موفق شدند در یک عملیات ضربتی هر ۸ نفر حاضر در آن فیلم خشن را شناسایی و دستگیر کنند.

ساجدی‌نیا با اعلام اینکه علاوه بر دستگیری متهمان، تعداد قابل توجهی اراذل و اوباش سطح دو نیز از سوی ماموران شناسایی و دستگیر شدند، افزود: جا دارد از تلاش‌ها و زحمات دستگاه قضا به خاطر همکاری به موقع و به‌جا با ماموران پلیس تشکر کنم.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اعلام اینکه ۹۰ درصد از دستگیرشدگان دارای سابقه قبلی در امر ایجاد شرارت، اوباشگری و خرید و فروش مواد مخدر هستند، افزود: متوسط سن متهمان دستگیرشده ۲۰ تا ۲۳ سال است و امیدواریم بار آخری باشد که این افراد را دستگیر می‌کنیم.

وی در پاسخ به سئوال خبرنگاری درباره اینکه اجرای طرح‌های امنیت محله‌محور تا چه زمانی ادامه خواهد داشت نیز افزود: شهروندان مطمئن باشند اجرای طرح‌های پلیس تا زمان رضایتمندی کامل آنها از طرح‌ها و برنامه‌های پلیس همچنان ادامه خواهد داشت.

ساجدی‌نیا با اعلام اینکه طرح‌های ویژه پلیس در بخش‌های پلیس‌های تخصصی با جدیت در حال پیگیری است، افزود: اجرای طرح‌های پلیس با برنامه‌ریزی قبلی و تهیه مستندات محکمه‌پسند انجام می‌شود، لذا بعد از دستگیری هر کدام از متهمان با ارائه مستندات لازم درباره فعالیت متهم دستگیرشده به دستگاه قضا امیدواریم قاضی محترم نسبت به تعیین جرم برای متهم دستگیر شده همکاری لازم را داشته باشد.