به گزارش پارس به نقل از خراساندر بعضی از افراد ممکن است به علت کم خونی دست وپا خواب برود؛ باید آزمایش داده شود تا مشکل مشخص شود در صورت کم خونی از خوراکی های خون ساز مانند شیره انگور و...استفاده کنید .اگر عامل کم خونی، خونریزی است باید برطرف شود .غلظت خون ناشی از سودا هم باعث خواب رفتن دست وپا می شود برای این افراد مصرف دمنوش گل گاوزبان و افتیمون مناسب است. انجام فصد و حجامت نیز کمک کننده است.

پسری 16 ساله ام .دچار ریزش مو شده ام که من را عصبی کرده است .آیا راهی برای درمان ریزش مو وجود دارد؟

با توجه به سنتان می توانید درمان های متعدد انجام دهید باید علت ریزش مشخص شود؛ اگر سردی باعث ریزش مو شده است، باید برطرف شود. در مواردی استرس و فشار عصبی در بروز این مشکل تأثیرگذار است که داروهای آرام بخش گیاهی مانند گل گاوزبان، بیدمشک و گلاب مفید است. با توصیه های گفته شده استرس کم می شود. برای تقویت مو نیز می توانید از روغن های گیاهی مانند سیاهدانه و زرده تخم مرغ استفاده کنید.

حدود 20 سال است که بیماری صرع دارم و دارو مصرف می کنم. نمی توانم غذا بخورم. بعد از مصرف غذا به علت تشنگی، آب و نوشابه مصرف می کنم اما بالا می آورم .مواد را باید خام مصرف کنم.

به نظر می رسد با توجه به بیماری صرع و گوارشی، سردی بدن به ویژه سردی دستگاه گوارش شما زیاد است وبه احتمال زیاد ترشحات پشت حلقی دارید که توصیه می شود از خوردن سردی ها مانند ماست ،دوغ وهندوانه پرهیز کنید .هر روز شربت عسل را ناشتا میل کنید .شب ها دم کرده استوقودوس استفاده کنید .مصرف زیره وزنیان با غذا مناسب است تا مشکل به صورت کامل برطرف شود .انجام بادکش شکمی نیز مناسب است.