به گزارش پارس به نقل از فارسسرهنگ محمد حسین حمیدی رئیس پلیس راه در مورد آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور اظهارداشت: جاده چالوس به دلیل ریزش کوهف سنگ و سیلاب در جاده قدیم و در ادامه محدوده رستوران دربند تا 5 کیلومتر بالاتر در محدوده دزبن به دلیل سیلاب که بخشی از راه و تاسیسات را برده، کلاً مسدود است.

رئیس پلیس راه تصریح کرد: جاده چالوس در شمال و جنوب دچار اسنداد شده است و فقط آن محدوده از جاده چالوس که در استان البرز است قابل استفاده است.

این مقام ارشد راهور ناجا به جاده هراز پرداخت و گفت: در جاده هراز داخل تونل شماره یک دچار ریزش شده و به این دلیل تردد در جاده هراز نیز ممنوع است.

وی در مورد جاده فیروزکوه گفت: جاده فیروزکوه نیز به دلیل ریزش سیلاب بسته شده بود اما در ساعاتی پیش بخشی از راه بازگشایی شد.

رئیس پلیس راه در مورد تعداد کشته‌ها و خساراتی که از دیروز تاکنون در جاده‌های کشور به وقوع پیوسته اظهارداشت: تاکنون کشته‌ای در فیروزکوه و هراز نداشته‌ایم؛ البته دیروز تعداد خودروهایی که به دلیل ریزش کوه در جاده هراز دچار خسارت شده‌اند به زودی به 30-40 دستگاه رسید که برای آنها کروکی ترسیم شد.