به گزارش پارس ،سرهنگ محمد حسین حمیدی در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به آخرین وضعیت راه‌ها و جاده‌های کشور اظهار داشت: گزارشات دریافتی و تصاویر دوربین‌های نظارتی پلیس از جاده‌های کشور در بامداد امروز و پس از تحویل سال جدید، نشان از موج جدیدی از سفرهای نوروزی داشت و این موج باعث پرحجم شدن تردد در اغلب محورهای مواصلاتی کشور شد.

رئیس پلیس راه راهور ناجا ادامه داد: این ترافیک پرحجم در محورهای هراز و چالوس باعث شد تا ترافیک خودروهای عبوری از این محورها به حالت نیمه سنگین درآید.

وی افزود: خوشبختانه در حال حاضر وضعیت ترافیکی در محور هراز بهبود یافته ولی ترافیک در برخی از نقاط جاده چالوس همچنان نیمه سنگین گزارش شده است.

حمیدی در پایان با اشاره به آمار روز گذشته رئیس پلیس راهور ناجا مبنی بر مرگ ۳۲ نفر در روزهای اخیر خاطرنشان کرد: متاسفانه در روزهای اخیر به دلیل بارش برف و باران در اغلب محورهای مواصلاتی کشور و شرایط لغزنده جاده‌ها باعث شد تا کم‌ترین بی‌توجهی رانندگان به سوانح دلخراشی بیانجامد. از این رو باید رانندگان به این موضوع توجه داشته باشند که رانندگی در شرایط جوی نامساعد، نیازمند هشیاری و دقت بیشتری است.