به گزارش پارس به نقل از فارس، سرهنگ حمیدی رئیس پلیس راه راهور ناجا گفت: در حال حاضر حجم بالای سفرها در اکثر محورهای مواصلاتی کشور را شاهد هستیم و ترافیک به چشم می‌خورد.وی افزود: براساس اعلام سامانه‌ها هوشمند پلیس به غیر از محور شمشک به دیزین و پونل به خلخال که به واسطه امکان وقوع حادثه بسته است سایر محورهای مواصلاتی شاهد تردد و ترافیک پرحجم است.

رئیس پلیس راه راهور ناجا گفت: هم اکنون در استان‌های اصفهان، البرز، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، فارس، کرمان، گیلان و مازندران شاهد بارش باران هستیم.

وی افزود: همچنین در اصفهان محور داران-الیگودرز، گردنه های چری، محور هراز و پلور و ارتفاعات کرج چالوس شاهد بارش برف هستیم که رانندگان موظف هستند از زنجیر چرخ استفاده کنند.

سرهنگ حمیدی با اشاره به این مطلب که با توجه به لغزنده بودن راه توصیه میکنیم همه رانندگان با سرعت مطمئنه برانند گفت: رانندگان موظفند از سلامت خودروی خود مطمئن باشند و از سرعت و سبقت خودداری کنند.

وی تصریح کرد: در چند ساعت قبل متأسفانه به دلیل عدم رعایت برخی نکات ایمنی از سوی رانندگان در برخی از آزادراه‌ها شاهد وقوع تصادفات زنجیره‌ای بودیم که این امر می‌طلبد شهروندان همه نکات ایمنی را رعایت کنند.