نیکی مظفری یکی از بازیگران خوب ایرانی است. مبنع این تصویر اینستاگرام نیکی مظفری است. نیکی مظفری هم اکنون در سینما ایران فعالیت می‌کند. در ادامه تصویری جدید از نیکی مظفری را ملاحظه می‌کنید.

نیکی مظفری

 بیوگرافی نیکی مظفری

نیکی مظفری متولد 28 شهریور ماه 1366 در تهران وبازیگر می باشد وی دارای مدرک کاردانی معماری از لندن است! 

نیکی مظفری در دبیرستان تجربی خوانده و تصمیم داشته که داروساز شود  ولی سر از معماری و آن هم در لندن درآورده است و دارای مدرک کاردانی معماری است. نیکی مظفری دو سال در کلاسهای بازیگری مرحوم سمندریان شرکت کرده و تجربه بازیگری هم دارد. علاوه بر بازیگری و معماری در رشته طراحی صحنه و لباس هم دستی بر آتش دارد و در بسیاری از پروژه های در پشت صحنه با سمت های گوناگون مانند برنامه ریز و مدیر تولید و … به فعالیت پرداخته است. نیکی مظفری تنها فرزند خوانده است و سالهاست مادرش مرحوم شده است

نیکی مظفری و پدرش در کنار جمعی از بازیگران/عکس

آغاز فعالیت بازیگری نیکی کریمی و فعالیت پشت صحنه

در زمان کودکی در چند نقش از جمله سریال بچه ها، قصه ها و فیلم ضلع ششم در سال ۷۳، ایفای نقش کرد. بعد در زمان دبیرستانی با تئاتری به کارگردانی آقای هادی مرزبان اولین تجربه حرفه ای خود را شروع کرد. نیکی مظفری بعد از برگشت از لندن و فعالیت در زمینه معماری زمانی در حدود ۸ سال را بعنوان مدیر تولید، جانشین تهیه کننده ، طراح صحنه، طراح گریم و … در فیلم سازی پدرش فعالیت نموده است .

دختر مجید مظفری چگونه بازیگر شد؟

دوست های صمیمی نیکی مظفری

شقایق فراهانی و تینا پاکروان از صمیمی ترین دوست های نیکی مظفری هستند. نیکی مظفری به تیم فوتبال استقلال علاقمند بوده و بازیکن محبوبش هم فرهاد مجیدی است.

بهاره کیان افشار و نیکی مظفری و بهنوش طباطبایی در یک قاب/عکس