به گزارش پارس نیوز، 

برنامه «فرمول یک» با اجرای سیدعلی ضیاء میزبان نیکی مظفری بازیگر تلویزیون بود که این شب‌ها سریال «سلام آقای مدیر» را در شبکه دو سیما دارد.وی در ابتدا از مهمان خود درباره نقش پدر او در بازیگر شدنش سوال کرد و دختر مجید مظفری در پاسخ گفت: ما خودمان دفتر تهیه و تولید فیلم داشتیم و حتی نقشی داشتیم که مناسب من بوده اما در آن بازی نکردم. پدر من خیلی سختگیرتر از آن چیزی است که فکرش را می‌کنید.

مظفری در پاسخ به اینکه با این حال اگر فرزند او نبودید شاید بازیگر هم نمی‌شدید، اظهارداشت: من اگر دختر مجید مظفری نبودم شاید اصلا به هنر علاقمند نمی‌شدم و نوع زندگی‌ام فرق می‌کرد. من به داروسازی علاقه داشتم اما نشد که بشود. اگر دختر مجید مظفری نبودم هم به هنر علاقه‌مند نمی‌شدم و مثلا حالا یک پزشک بودم.

وی یادآور شد: نوع تربیتی که در یک خانواده فرهنگی داشتم باعث شد به این سمت بیایم. دایی مادرم هم آقای جلال مقامی دوبلور بزرگ هستند که برایشان آرزوی سلامتی دارم. اینها باعث شده من این حرفه را از نزدیک لمس کنم و یاد بگیرم.

مظفری ادامه داد: من از نوع خورد و خوراک پدرم یا نوع مراقبت‌هایی که از خودش به عنوان یک بازیگر دارد تا اتفاقات بزرگتر از او آموخته‌ام. اصلا دلم می‌خواهد صادقانه صحبت کنم و بگویم واقعا اگر بشود جایی پدرم دست مرا بگیرد و به سر صحنه ببرد تا بازی کنم، آیا او جای من بازی میکند؟ یا دیالوگ می‌گوید؟

وی یادآور شد: من در زمانی از زندگی‌ام متوجه شدم به بازیگری علاقه دارم و اصرار پدرم باعث شد بفهمم در این زمینه استعداد دارم. در تئاترها و آثار مختلفی بازی کردم. در شبکه یک در «بچه‌های نسبتا بد» به کارگردانی سیروس مقدم بازی کردم که خیلی مورد استقبال قرار گرفت. شاید باید قدری تلاشم را بیشتر کنم تا اینگونه مورد قضاوت قرار نگیرم.

مظفری درباره فعالیت به عنوان طراح لباس نیز گفت: روحیه من اینگونه است که اصلا نمی‌توانم بیکار بنشینم و انتخاب شغل طراحی لباس به این دلیل بود که اگر فیلمنامه مطلوبی به دستم نرسید مجبور نشوم خلاف سلیقه‌ام کار کنم.

وی در پاسخ به اینکه یعنی نیاز مالی دارید، گفت: خدا سایه پدر را حفظ کند اما من به عنوان یک جوان برای زندگی خودم تلاش می‌کنم و موظفم که خودم کسب درآمد کنم.

این بازیگر درباره تجربه شغل کافه داری نیز بیان کرد: یک فضای آمفی تئاتر کنار کافه بود و فکر می‌کردیم اتفاقات فرهنگی خوبی رخ بدهد اما کار کافه نشد که بشود. کافه داری کار تخصصی است.

مظفری در پاسخ به اینکه آیا حاضرید برای پدرتان به خواستگاری بروید، تاکید کرد: بله حاضرم! یکی از دلایلی که می‌گویم بله به خاطر این است که او را دوست دارم. اگر اینکه کسی در کنار او قرار بگیرد باعث شود خوشحال باشد چرا که نه.

وی در این باره که در کودکی چه واکنشی در مقابل ایفای نقش منفی توسط پدر داشتید، گفت: سه روز سر فیلم «سگ کشی» با او قهر بودم. با هم در جشنواره فیلم فجر این فیلم را دیدیم و من دیگر حالم دست خودم نبود و خیلی تحت تاثیر قرار گرفته بودم.

وی با بیان اینکه اولویت اولم برای انتخاب نقش قطعا متن است و بعد کارگردان و بینش او، درباره سریال «سلام آقای مدیر» توضیح داد: تصویربرداری این سریال سال گذشته آغاز شد و همه عوامل آن خیلی برای این کار زحمت کشیدند. نور، صدا، دوربین، صحنه و بازیگران تمام عوامل زحمات زیادی کشیدند و تهیه کننده هم نقش حامی را داشت. از همان وقتی که برای صحبت اولیه مرا صدا کردند متوجه شدم مطمئنا این سریال کار خوبی خواهد شد.

مظفری ادامه داد: آقای علیرضا توانا نویسنده و کارگردان این اثر روحیه شاعرانه‌ای دارند و اگر سریال را ببینید که بازیگران خوبی هم در آن ایفای نقش کرده‌اند، شعرها و مونولوگ‌هایی در کار می شنوید که نوشته خود آقای توانا است.

وی درباره نقشی که در این سریال بازی می‌کند نیز گفت: شخصیت مرد این سریال به تازگی در تصادف همسرش با نام مینا را از دست داده و من نقش خواهر دوقلوی همسر او به نام تینا را دارم که شوهر خواهرش نمی تواند با او ارتباط برقرار کند.

این بازیگر در بخش پایانی گفت‌وگو با اشاره به اینکه هرآنچه که به لحاظ تکنیک و حس بلدم از استاد حمید سمندریان یاد گرفتم، در پاسخ به اینکه دوست داشتید جای چه کسانی نقش بازی کنید، گفت: دوست داشتم در «قرمز» جای هدیه تهرانی، در «لیلا» جای خانم لیلا حاتمی و در «روسری آبی» جای خانم معتمدآریا باشم.