برای واکسیناسیون دانش آموزان واردات انجام شد. با واکسیناسیون دانش آموزان آموزش حضوری شروع خواهد شد. آموزش غیر حضوری هم با واکسیناسیون دانش آموزان تعطیل می شود. تا کنون چند واکسن برای واکسیناسیون دانش آموزان در نظر گرفته شده است. واکسیناسیون دانش آموزان یه دز است.


محمد محسن‌بیگی مدیرکل سلامت و تندرستی وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس با اشاره به جزئیات واکسیناسیون دانش‌آموزان اظهار کرد: فعلا بحث واکسیناسیون دانش‌آموزان در مدرسه منتفی است.

وی ادامه داد: هفته گذشته قبل از اعلام نحوه واکسیناسیون دانش‌آموزان، جلسه‌ای با وزارت بهداشت داشتیم، یکی از پیشنهادات این بود که به صورت تجمیعی روزهای پنج‌شنبه و جمعه، تیم‌های بهداشتی به مدارس بیایند و واکسن دانش‌آموزان را تزریق کنند.

محسن‌بیگی تصریح کرد: در حال حاضر وزارت بهداشت اعلام کرده است که دانش‌آموزان بر اساس سن اعلام شده وارد سامانه ثبت‌نام واکسیناسیون وزارت بهداشت شده و نام‌نویسی کنند.

وی ادامه داد: متولدین تاریخ یک مهر 82 تا یک مهر 83 در اولویت اول واکسیناسیون دانش‌آموزان هستند که خودشان مانند سایر افراد پایگاه واکسیناسیون را انتخاب کرده و در زمان اعلام شده، مراجعه می‌کنند.

مدیرکل سلامت و تندرستی وزارت آموزش و پرورش افزود: اگر قرار شد روند دیگری برای واکسیناسیون در نظر گرفته شود، حتما اطلاع‌رسانی خواهد شد.