به گزارش پارس نیوز ، سرهنگ احمد شیرانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا درباره وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور اظهار کرد: جاده چالوس هم که از بعدازظهر دیروز و به منظور حفظ ایمنی مسافران مسدود شده بود، بازگشایی شده و تردد در آن جریان دارد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا درباره آخرین وضعیت جوی جاده‌های کشور گفت: گزارش‌ها حاکی از بارش باران در برخی از محورهای استان‌های البرز، تهران، گیلان، مازندران، اردبیل، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، همدان، مرکزی و کهگیلویه و بویراحمد است. در این شرایط لازم است رانندگان با سرعت مطمئنه رانندگی کرده و ضمن پرهیز از سبقت غیرمجاز حتما فاصله طولی مناسب را با خودروی مقابل رعایت کنند.

شیرانی در خصوص محورهای دارای انسداد نیز گفت: در میان محورهای مسدود شریانی تنها محور اراک – بروجرد تا اطلاع بعدی مسدود است. همچنین محورهای غیرشریانی هشتگرد – طالقان، کمربندی جدید خرانق – یزد، اسپکه – بمپور، یزد – دربید، حاجی آباد – آهنگران، رباط پشت بادام – بیاضه و پونل – خلخال نیز تا اطلاع بعدی مسدود است.

وی با اعلام شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ و ۱۲۰ از رانندگان و مسافران خواست که پیش از آغاز سفر حتما با این شماره‌ها تماس گرفته و ضمن اطلاع از وضعیت جوی، ترافیکی و انسداد محورها، مناسب‌ترین زمان و مسیر را برای سفر خود انتخاب کنند.