به گزارش پارس نیوز، 

امشب لیورپول در خانه نیوکاسل به پیروزی مهمی دست یافت و موفق شد با برتری 2-3، نبرد قهرمانی را به هفته آخر کشانده و منتظر لغزش منچسترسیتی باشد.  اما خبر تلخ برای لیورپول، مصدومیت محمد صلاح در نیمه دوم این دیدار بود. محمد صلاح که در نیمه اول یکی از گل های مرسی سایدی ها را به ثمر رسانده بود، در نیمه دوم آسیب دید و به همین دلیل با برانکارد از زمین خارج شد تا نگرانی هواداران لیورپول در مورد بازی های حساس بعدی این تیم افزایش یابد. در حالی که بازی با تساوی 2-2 در جریان بود، مارتین دوبرووکا، دروازه بان نیوکاسل، در تلاش برای مهار یک توپ بلند، برخورد شدیدی با صلاح داشت و باعث سرنگونی او شد.

 

 


 

محمد صلاح امشب با چشمانی اشکبار زمین را ترک کرد تا در فاصله کوتاه تا دو دیدار حساس برابر بارسلونا در لیگ قهرمانان و ولورهمپتون در هفته پایانی لیگ برتر، تردیدها در مورد شرایط او بیشتر شود.

 

این برخورد برای لحظاتی باعث بیهوشی صلاح شد و همین مسئله نگرانی شدید بازیکنان دو تیم را به همراه داشت.  داور بلافاصله بازی را قطع کرد و تیم پزشکی لیورپول وارد زمین شد و بعد از تثبیت شرایط ستاره مصری، او را که در حال اشک ریختن بود، از زمین بیرون بردند. در کنار زمین هم یورگن کلوپ برای لحظاتی سراغ ستاره تیمش رفت و به او دلداری داد.

 

محمد صلاح فصل قبل و در فینال لیگ قهرمانان برابر رئال مادرید نیز بعد از برخورد با سرخیو راموس چنین شرایطی داشت و حدود یک ماه نیز از میادین دور بود.

 

 

 

البته برخی منابع غیررسمی از جمله بین اسپورت مدعی شدند مصدومیت ستاره مصری چندان جدی نیست و وی می تواند تیمش را در بازی های بعدی همراهی کند.

 

لیورپول سه شنبه شب و در دیداری سرنوشت ساز میزبان بارسلونا در استادیوم آنفیلد بوده و امیدوار به رقم زدن معجزه و جبران شکست سنگین دور رفت است؛ اتفاقی که در صورت غیبت محمد صلاح بعید تر از حالا نیز به نظر می رسد.

 

همچنین یورگن کلوپ اعلام کرد بابی فرمینو که امشب نیز برابر نیوکاسل غایب بود، در دیدار سه شنبه شب نیز نمی تواند برابر بارسلونا حاضر شود تا نگرانی ها در مورد آرایش خط حمله لیورپول به اوج برسد.

 

  •