به گزارش پارس نیوز، 

مدافع گلزن و قدرتمند پرسپولیس که به همراه سیدجلال حسینی از ستون‌های این تیم به شمار می‌روند، یک بار دیگر به خاطر بحث با داور و از کوره در رفتن خود اخطار گرفت تا بازی حساس برابر پاختاکور را از دست بدهد. نکته عجیب این است که خلیل‌زاده به تازگی در بازی لیگ برتری برابر ذوب‌آهن به دلیل یک خطا از بازی مهم با سپاهان محروم شده بود اما ظاهرا قرار نیست «ترک عادت» کند.

 

به نظر می‌رسد خلیل‌زاده از این نظر شباهت زیادی به سرخیو راموس، کاپیتان متعصب و عصبی تیم رئال مادرید دارد که رکورددار کارت‌های رنگارنگ در لالیگا محسوب می‌شود و اخیرا به دلیل یک کارت زرد عمدی برابر آژاکس (و به خیال خودش بازی آسان رئال در برنابئو) باعث حذف کهکشانی‌ها از لیگ قهرمانان شد تا بحران بزرگی دامن‌گیر پرافتخارترین تیم اروپا شود.

 

شجاع یکی از بازیکنان مهم و ارزشمند پرسپولیس است که از زمان حضورش در تیم قهرمان لیگ، نمایش خوبی داشته و ارزش‌هایش را ثابت کرده است؛ به همین دلیل بود که یکی از انتقادهای تکراری نسبت به کارلوس کی‌روش دعوت نشدن این بازیکن به تیم ملی عنوان می‌شد.

 

با این حال شجاع برای اینکه تیم و هوادارانش را دچار رنج و عذاب نکند، باید رفتارش را در مقابل داوران تغییر دهد و از اعتراض‌های بی‌جا دور شود. در غیر این‌صورت، پرسپولیس در بازی‌های مهم پیش‌رو آسیب بیشتری خواهد دید.