به گزارش پارس نیوز، 

عصر دیروز سومین تمرین تیم فوتبال پارس جنوبی در جم از ساعت 19:30 در ورزشگاه تختی این شهر آغاز شد.

قبل از شروع تمرین، امام جمعه با همراهی فرماندار و دیگر مسئولان ورزشی و سیاسی جم با بازیکنان و کادر فنی پارس جنوبی دیدار و گفتگو کردند.

بهرام رضائیان مدیرعامل تیم فوتبال پارس جنوبی جم با تقدیر از تلاش های مسئولان برای رفع مشکلات مالی تیم ، شرح حالی از وضعیت باشگاه را شرح داد.

حدود 100 هوادار پارس جنوبی که از روی سکوها برای دیدن تمرین تیم خود به ورزشگاه آمده بودند به صورت ویژه مهدی تارتار را تشویق کردند.

بهرام رضائیان با خوش آمدگویی به مسئولان اظهار داشت: پارس جنوبی یک تیم بی حاشیه است که بدون حاشیه افتخار آفرینی می‌کند.

وی افزود: مسئولان حمایت ویژه ای برای رفع مشکلات مالی داشته اند و انتظار داریم در ادامه نیز حمایت ها بیشتر شود.

مدیرعامل تیم فوتبال پارس جنوبی با اشاره به بضاعت شهرستان جم تاکید کرد: 6 رده تیم پایه داریم و همه باید در استان بوشهر کمک کنند تا دغدغه بازیکنان ، کادر فنی و هواداران پرشور و با فرهنگ پارس جنوبی رفع شود.

 

حجت الاسلام محمد گنجی در حاشیه ی دیدار با بازیکنان و کادر فنی تیم فوتبال پارس جنوبی جم اظهار داشت: پارس جنوبی تیمی قابل ستایش است و این تیم افتخار استان بوشهر است.

وی افزود: فوتبال میلیون ها طرفدار دارد و کاملا نشاط اجتماعی آن در استان بوشهر دیده می شود.

امام جمعه جم تاکید کرد: تیم پارس جنوبی جم نشاط و شادابی را در گرمای جنوب به مردم و جوانان هدیه داده است.

گنجی خاطرنشان کرد: همه از تیم پارس جنوبی حمایت می کنیم و افتخار شهر و دیارمان است.

 

محمد حسینی امشب در جمع بازیکنان تیم فوتبال پارس جنوبی اظهار داشت: قبل از شروع رقابت‌های لیگ برتر مشکلات مالی در تیم فوتبال پارس جنوبی وجود داشت که با همراهی و همکاری مسئولان نفت و پتروشیمی ها و مسئولان استانی مشکلات رفع شده است.

وی افزود: استاندار بوشهر، نماینده ی ولی فقیه در استان بوشهر، مدیرکل ورزش و جوانان، نماینده مردم جم در مجلس، مدیرعامل منطقه ویژه و مدیران عامل پتروشیمی ها واقع در عسلویه با همراهی و اتحاد به کمک تیم آمدند و خوشبختانه شرایط تیم بهبود یافته است.

فرماندار جم خاطرنشان کرد: ما مسئولان سیاسی حاضر بودیم پروژه های عمرانی متوقف شود ولی تیم پارس که شادی آور بین جوانان و مردم شده مشکل مالی نداشته باشد.

حسینی تاکید کرد: مسئولان استان بوشهر و جم در دولت و خانه مجلس و نماینده ی مقام معظم رهبری در شهرستان جم همه به فکر رفع مشکلات بودند و امیدواریم دیگر مشکلی برای تیم به وجود نیاید.

مهدی تارتار در جمع مسئولان پارس جنوبی اظهار داشت: از امام جمعه و فرماندار و دیگر مسئولان ورزشی و سیاسی شهرستان جم که به فکر پارس جنوبی هستند تشکر می کنم.

وی افزود: حمایت های شما باعث دلگرمی ما است و تشکر می کنم از هواداران که هیچگاه ما را تنها نمی گذارند.

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم خاطرنشان کرد: انتظار داریم 50 درصد مطالبات کادر فنی از فصل گذشته پرداخت شود و 30 درصد مطالبات بازیکنان نیز پرداخت شود.

تارتار افزود: تا روزی که در جم هستیم قول می دهیم برای شادی مردم از جانمان مایه بگذاریم تا مردم جنوب کشور خوشحال باشند.

انتهای پیام/